וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמתנה מתוחה: מחלקת הנוער של הפועל ב"ש מוכנה לפתיחת העונה

אילן שי ויוסי איטח

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 8:12

קבוצות הנוער והנערים של הפועל באר שבע בהכנות אחרונות לקראת פתיחת העונה: "השלושה" במחנה אימונים בבולגריה, נערים א' ו-ב' ייצאו לזיכרון יעקב

"השלושה" בבולגריה. הפועל באר שבע,
הרכב "השלושה" במשחק מול נאסיונל אקדמי/הפועל באר שבע

קבוצת הנוער של הפועל באר שבע תפתח את עונת 24/25 ב-17 באוגוסט מול העולה החדשה הפועל פתח תקווה, בחוץ - כך עולה מההגרלה שנערכה היום בתא הכבוד של אצטדיון רמת גן.

"השלושה", שמקיימת בימים אלה מחנה אימונים בעיר סטארה זגורה שבבולגריה, נפרדה בתיקו 0:0 מקבוצת נאסיונל אקדמי המקומית. למחנה יצאו 28 שחקנים, שיטלו חלק במשחק אימון נוסף בשלישי. הצוות המלווה הביע שביעות רצון מהתנאים, האוכל והיחס של המקומיים.

"השלושה" בבולגריה. הפועל באר שבע,
נהנים מהתנאים/הפועל באר שבע

נוער הפועל ישוב ארצה ביום חמישי, לקראת פתיחת העונה שבוע לאחר מכן. שלושת החריגים שיעמדו לרשות גל ברשאן העונה הם אמיר ווהב, דאהר טאהא ושגיא יחזקאל. אופק פרץ. שאמור היה להיות אחד החריגים, נפצע במשחק האימון מול מכבי פתח תקווה לפני היציאה לבולגריה ואובחן עם קרע ברצועה. אגב, העונה יש לקבוצות אפשרות להחליף חריג אחד באמצע העונה.

"השלושה" בבולגריה. הפועל באר שבע,
חוזרים שבוע לפני פתיחת העונה/הפועל באר שבע

גם הגרלת קבוצות הנערים הבכירות פורסמה, ממנה עולה כי נערים א' של הפועל של המאמן אורן פחימה יארחו במחזור הראשון (17 באוגוסט) את הפועל ירושלים, נערים ב' של ניר דנון את מכבי תל אביב ונערים ג' של בר הרוש יתארחו אצל הפועל כפר סבא. קבוצות נערים א' ו-ב' ייצאו למחנה אימון בחמישי הקרוב בזיכרון יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully