וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין מנע את המחאה שתכנן הסגל המנהלי והטכני באוניברסיטת בן גוריון

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 19:02

חברי הסגל תכננו לחסום שניים משערי האוניברסיטה ולקיים שם אסיפות עובדים. זאת, לאחר שלאחרונה הוכרז סכסוך עבודה על רקע טענות להרעת תנאים חמורה ופגיעה בתנאי שכר והעסקה

בית הדין לדיני עבודה הורה על צו מניעה זמני לעיצומי הסגל המנהלי והטכני באוניברסיטת בן גוריון. מועצת העובדים תכננה לחסום מחר (שני) בבוקר שניים משערי הכניסה למוסד, על רקע טענותיהם להרעת תנאים חמורה ופגיעה בתנאי שכר והעסקה. לאחרונה הכריז ועד העובדים על סכסוך עבודה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


לפי יו"ר ועד העובדים אבנר מזרחי, הם התבקשו להגיש את טענותיהם לבית הדין עד יום רביעי, וביום שני יתקיים בו דיון. "צר לנו שהנהלת האוניברסיטה והמנכ"ל שעמד על הבמה, והצהיר שהעובד במרכז והוא רוצה לתת, ממשיך לדרוס ברגל גסה את זכויותינו".

מוקדם יותר הודיע מזרחי כי "המשבר החמור הזה במערכת היחסים עם הנהלת האוניברסיטה נולד כתוצאה מפגיעה מתמשכת בעובדים וכתוצאה מזלזול בזכויותיהם ותנאי העבודה שלהם. לכן, מחר בשעה 07:45 נחסום לכניסה את שערי ידע וקידמה של האוניברסיטה, ונקיים שם אסיפות עובדים".

באוניברסיטה התייחסו לסכסוך וכתבו כי "המדינה וכלל העובדים המאוגדים כפופים להסכם מסגרת ארצי המגביל את יכולתנו להעניק הטבות כלכליות מעבר למה שכבר סוכם ונחתם". לפי האוניברסיטה, "מתוך הכרה בחשיבותם של עובדינו כליבת אוניברסיטת בן גוריון בנגב, אנו פתוחים למציאת פתרונות אחראיים שיאושרו על ידי הממונה על השכר. אנו מאמינים כי בשיתוף פעולה נוכל להגיע להסכמות, ומוכנים להמשיך בדיאלוג פתוח ומכבד עם נציגות העובדים".

"הנהלת האוניברסיטה מקיימת דיונים אינטנסיביים עם מועצת העובדים במטרה להגיע להבנות, כפי שעשינו גם טרם ההכרזה על סכסוך העבודה", נכתב במכתב שנשלח לקהילת האוניברסיטה.

באגודה הסטודנטיאלית הזהירו מפני ניסיון לשבש את תקופת המבחנים כחלק מהסכסוך, ואמרו כי יגיבו לצעד שכזה בחומרה. "האגודה הסטודנטיאלית מצרה על כך שסכסוך עבודה בין הסגל המנהלי והטכני להנהלת האוניברסיטה הגיע למצב שהוא מאיים על תקופת הבחינות של הקהילה הסטודנטיאלית. דווקא בתקופה קשה זו, מן הראוי ששני הצדדים ישימו את טובת הסטודנטים והסטודנטיות, במיוחד קהילת המילואים, בראש סדר העדיפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully