וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בבאר שבע: הובא למנוחות יו''ר ועד העובדים המיתולוגי

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 16:14

שמעון בן טולילה, יושב הראש האגדי של ועד עובדי התחבורה הציבורית בבאר שבע, הלך לעולמו בגיל 76. בתו ספדה לו: "כל מי שהכיר אותך כל כך אהב אותך, ואנחנו היינו גאים שאתה אבא שלנו"

שמעון בן טולילה, יושב הראש האגדי של ועד עובדי התחבורה הציבורית הובא אמש (שבת) למנוחות בבית העלמין החדש בעיר. בן טולילה, שהיה ממייסדי העיר, שימוש בתפקיד היו"ר במשך שנים רבות, והלך לעולמו בגיל 76.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


בתו של בן טולילה, שרונה טל, מחנכת במקיף רבין בעיר, ספדה לו: "אבא שלנו, אהוב שלנו. איך אפשר לכתוב עליך בעבר, כשהלב כואב כל כך והמוח עדיין לא קולט. איך אפשר להספיד אותך, כשאתה קיים בתוכנו? מה אפשר לומר כדי לדייק את מי שאתה, כדי שכולם ידעו מי אתה עבורנו? המילים הראשונות שתמיד עולות לי לראש לגביך הן יושר, נאמנות וטוב לב. אתה כל כך טהור, מתוק , פשוט אדם-מלאך שהתהלך בעולם והפיץ רק טוב. אף פעם לא רבת עם אף אחד, תמיד היית בצד המפייס, המוחל, משכין שלום. כל מי שהכיר אותך כל כך אהב אותך, ואנחנו היינו גאים שאתה אבא שלנו. 'הבת של שמעון בן טולילה', אמרתי תמיד בגאווה".

"היית ללא גינוני כבוד או מעמד", המשיכה, "איש עבודה מסור. ידענו בבית מי אשכנזי ומי ספרדי, ידענו מי מח"ל ומי העבודה, ומעולם לא היו חילוקי דעות ומריבות בבית. אתה לעולם כאן איתנו. הבטחנו לך שנישאר מאוחדים, וכך יהיה. הבטחנו לך שנשמור על אמא, וכך יהיה. אבא, זכינו לגדול בבית שמח, מאושר, פתוח מלא באהבה. 'נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מרמה. סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו', תהילים ל"ד. זוהי צוואתך".

בן טולילה. באדיבות המשפחה
בן טולילה/באדיבות המשפחה

גם בתו לילך חדד טל ספדה לו וריגשה את כל המשתתפים. "'אני הבת של שמעון בן טולילה', כמה פעמים השתמשתי במשפט הזה לאורך החיים. וכמה עיניים נוצצות וחיוכים ראיתי כשמישהו שמע את זה ממני.
כזה היית, אבא. נכנסת ללב של כולם בלי הרבה מאמץ. הייתה לך יכולת מיוחדת כזו, אבא, לקבל אנשים מכל הלב, לתת להם להרגיש הכי נוח בעולם, להפוך אותם לחלק מהמשפחה".

ציפורה חלפון, יו"ר סניף האגודה למען החייל בבאר שבע, שהכירה מקרוב את שמעון ואת בני משפחתו, סיפרה לוואלה שבע: "בתקופת ההפרטה של התחבורה הציבורית בעיר הוא נלחם עבור העובדים, דאג שלא ייפגעו מהמהלך, ועשה את המאבק בצורה מכבדת ומכובדת. הוא אדם עם נוכחות, אי אפשר היה להתעלם ממנו. תמיד מקבל כל אדם בסבר פנים יפות ובחיוך. כדוברת קבוצת מועדון הכדורגל הפועל באר שבע, שמעון היה אוהד שרוף של הקבוצה. חגג איתם בניצחונות וחיבק בהפסדים. אהבה אמיתית למועדון. קשה לכולנו, ובעיקר למשפחה. אנחנו מחזקים אותם ומברכים אותם שיצליחו לחיות לצד האובדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully