וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני בהספד מרגש לארנון זמורה: "אזכור ואזכיר אותך תמיד"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 20:25

נועה ארגמני ששוחררה מהשבי בחודש שעבר ממשיכה במסע ההסברה שלה בעולם למען החטופים שעדיין לא שבו. כעת, היא מודה לרב פקד ארנון זמורה, שחירף נפשו בחילוץ ההירואי שלה ושל שלושה חטופים נוספים

נועה ארגמני וארנון זמורה. דובר צה"ל, וצילום מסך,
נועה ארגמני וארנון זמורה/דובר צה"ל, וצילום מסך

נועה ארגמני, ששבה לארץ בחודש שעבר ב"מבצע ארנון", נמצאת בימים אלו במשלחת בארה"ב ומספרת את סיפורה וסיפור החטופים איתם שהתה בשבי. גם מרחוק, היא ממשיכה לזכור ולהזכיר את כל מי שלקח חלק במה שעברה.

רב פקד ארנון זמורה, שעל שמו נקרא מבצע החילוץ של ארגמני, חירף נפשו במבצע ונהרג לאחר שנכנס ראשון לחלץ את החטופים. נועה כתבה עליו היום (חמישי) בסטורי שלה בהספד מרגש, בו הודתה לו. "ארנון, לא זכיתי להכיר או לראות אותך, אבל ברור לי שלא יכולתי לכתוב את השורות האלה עכשיו אם לא היית מחרף את נפשך במבצע החילוץ ההירואי לשחרורם של שלומי זיו, אנדריי קוזלוב ואלמוג מאיר ג'אן ולשחרורי".

"שאלתי עליך" היא ממשיכה. "סיפרו לי שאתה אדם ערכי, מקסים, אהוב, בנאדם טהור, איש משפחה, בח זוג מדהים ואבא מושלם. כך אישתך מיכל ביקשה שנזכור אותך וכך אני בוחרת לזכור אותך".

בסיום דבריה הודתה לזמורה על אומץ לבו ועל העשייה המשמעותית שלו עבור עם ישראל. "אני רוצה להודות לך באופן אישי ומעומק הלב על כך שבאומץ לבך לא חשבת פעמיים ויצאת למבצע החילוץ, על כך שבחרת להציל חיים גם בידיעה שתסכן את חייך, ועל כך שעשית זאת בכל פעם מחדש והכל למען החטופים ולמען כל עם ישראל".

"אני מבטיחה לך שאזכור ואזכיר אותך ואת מעשה הגבורה שלך בכל מקום. תהיה בלבי תמיד. הביטוי 'במותו ציווה לנו את החיים' קיבל משמעות עוצמתית, שתהיה שזורה בחיי לעד".

נזכיר, כי אמש כתבה נועה על תקופת השבי לצד יוסי שרעבי והבטיחה לעשות את הכי טובה שלה להשיב אותו לקבורה ראויה וכן את אחיו אלי שרעבי. עוד כתבה נועה בתחילת השבוע על איתי סבירסקי שגם לצידו העבירה תקופה בשבי והודתה לו על שהיה אוזן קשבת עבורה. בימים אלו, בעודה מפיצה את המסר החשוב שלה ושל משפחות החטופים בחו"ל, ברגישות המדהימה שלה היא ממשיכה לזכור ולהזכיר את כולם בדרכה המדהימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully