וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיוע של אלפי שקלים לעולים חדשים שיבחרו לגור בבאר שבע"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 16:43

שר העלייה והקליטה, ח"כ אופיר סופר בביקורו הבוקר באר שבע "משפחה של עולים חדשים שיתגוררו בב"ש יקבלו סיוע של 2,000 שקלים בשכר דירה. רופאים עולים שיתגוררו בעיר יוכלו להגיע למענקים של עד 400 אלף שקלים"

שר העלייה והקליטה בביקורו עם ראש עיריית באר שבע. צילום באדיבות עיריית באר שבע,
שר העלייה והקליטה בביקורו עם ראש עיריית באר שבע/צילום באדיבות עיריית באר שבע

הבוקר (חמישי) התקיימה פגישה בין ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ' לשר העלייה והקליטה, ח"כ אופיר סופר, וצוותו. בפגישה השתתפו גם נציגי העירייה, חברי מועצת העיר, חברת 'כיוונים' ונציגי מחלקת הקליטה העירונית. במהלך הפגישה, דנו הנוכחים בשורה של נושאים חיוניים לקידום קליטת עלייה לעיר באר שבע.

ראש העיר הביע את שמחתו על התכניות הרבות שהמשרד מקדם בימים אלו, לרבות הכללת העיר באר שבע בתכניות המשרד, הענקת תמריצים ומענקים לרופאים, והקמת צוות עבודה משותף שיעסוק בעידוד עלייה לעיר. בנוסף, הוחלט על קידום תכנית ייעודית בשיתוף המוסדות האקדמיים בעיר, שתסייע לעולים להשתלב בחברה הישראלית.

ראש העיר הודה לשר סופר וצוותו על הנכונות והרצון הטוב לקדם פרויקטים ותכניות חדשות ואמר: "באר שבע היא עיר קולטת עלייה, מגשימה את החלום הציוני, וכולנו מחויבים להמשך פיתוחה וקליטת עלייה איכותית. אני רואה בפגישה היום צעד משמעותי לקידום קליטת עלייה בעירנו. השקעת הממשלה בתכניות ייעודיות לבאר שבע, לצד המאמצים העירוניים, יאפשרו לנו לספק לעולים את כל הכלים הדרושים להשתלבות מהירה ומוצלחת בחברה הישראלית. אני מאמין כי שיתוף הפעולה הפורה בינינו יוביל להישגים משמעותיים".

ביקור שר העלייה והקליטה בבאר שבע. צילום: עיריית באר שבע,
ביקור שר העלייה והקליטה בבאר שבע/צילום: עיריית באר שבע

שר העלייה והקליטה, ח"כ אופיר סופר אמר במהלך הפגישה: "באר שבע קלטה אלפי עולים בשנים האחרונות. ראש העיר היקר, הבטיח להרתם למשימת עידוד העלייה לבאר שבע ויחד סיכמנו על הקמת צוות משותף על מנת שנפעל יחדיו לעודד עולים ולקלוט איתם בצורה הטובה ביותר בעיר. משפחה של עולים חדשים שתבחר להתגורר בבאר שבע תקבל סיוע משמעותי של 2,000 שקלים בשכר דירה, מעטפת קהילתית ולימוד עברית. בנוסף לכך, רופאים עולים שיתגוררו בעיר יוכלו להגיע למענקים של עד 400 אלף שקלים במשך 3 שנים. אנחנו ממשיכים לפעול לעידוד עלייה לישראל- דווקא עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully