וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר תומר אחימס הובא למנוחות: "עכשיו המעגל נסגר"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 22:44

מאות ליוו הערב למנוחות בלהבים את סמ"ר תומר יעקב אחימס, שגופתו הושבה אמש לישראל בפעולת חילוץ של צה"ל. אחימס, לוחם צה"ל אשר חרף נפשו למען הגנה על קיבוץ נירים, הציל במעשיו את חייהם של רבים

החטוף תומר אחימס. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
החטוף תומר אחימס/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

מאות ליוו הערב (חמישי) למנוחות את סמ"ר תומר אחימס, שגופתו הושבה אמש לארץ על ידי כוחות הביטחון לאחר למעלה מתשעה חודשים בשבי חמאס. גופתו הושבה יחד עם ארבע גופות נוספות של חטופים וחטופה.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


משה, אביו של תומר, ספד לו: "זו הפעם השנייה שאנו מנהלים טקס קבורה עבורך. תומר שלנו היה גיבור אמיתי. תומר שירת כלוחם בחטיבה הדרומית של אוגדת עזה בחלק מחפ"ק של אסף חממי. תומר וכל החפ"ק, בנפילתם, מגלמים את הערכים הנעלים של צה"ל. חתירה למגע, מסירות נפש למען אזרחי ישראל".

"כשנודע על חטיפת הגופות, סבא צביקה אמר לי: 'משה, אתה מבין שהסיכוי שיחזור קטן מאוד'. נחמתי הקטנה שהפעם טעה", סיפר האב. "אין מספיק מילים להודות לכוחות הביטחון. יחד איתו הוחזר גם קיריל. במותם לא נפרדו. כולנו מקווים לשובו של אסף חממי, מפקדם הנערץ. תומר, אנחנו עומדים כאן בשנית. הפעם המעגל נסגר. החור בלב בצורה שלך יישאר לנצח ולא יגליד. חבקו את משפחות החטופים. גם אם הדרך בה הם פועלים אינה לרוחכם. לא הייתם רוצים להיות במקומם".

מוקדם יותר אמר האב בראיון לכאן 11 כי יש נחמה בסיפור הגבורה של בנו. "ברור שיש נחמה. לא חושב שהמשפט 'במותו ציווה לנו את החיים' זו קלישאה. אבל זה היה תומר. גיבור גם באזרחות וגם בצבא. גדל על ערכים של חברות, רעות, חתירה למגע והצלת חיים".

עוד סיפר אביו של תומר ז"ל על תשעת החודשים שחלפו בחוסר ודאות, על הציפייה ועל ההלוויה - שקיימו היום בפעם השנייה: "חשוב לי לספר לכולם מי היה תומר, לספר על התהליך שעברנו במשך 9 חודשים, על הרגשות המעורבים שאנחנו חווים מעצם החזרה שלו ומעצם שאנחנו חוזרים על טקס הקבורה. דמו הקדוש של תומר שהיה ספוג באדמת נירים נקבר פעם ראשונה ללא גופתו. כ-9 חודשים הגופה שלו הייתה חטופה בידי חמאס ועכשיו הוא פה איתנו. גם חשוב לי לציין בהספד את סיפור גבורתו, סיפור הירואי שלו ושל החפ"ק, וגם מסר למנהיגים שלנו שיפסיקו לפעול ולחשוב לפי מה טוב להם, מה טוב לבוחרים האישיים שלהם. שיתחילו לחשוב מה טוב למדינה ולפעול בהתאם, מה טוב לעם ישראל, כשזה יקרה - יהיה פה טוב".

אמיר, אחיו התאום של תומר, אמר בהלוויה: "הלוויה 2.0. כמה מוזר זה להגיע לקבר ריק ולדבר עם עצמך. עכשיו אתה באמת כאן. המעגל נסגר. ועכשיו קבורה אמיתית כמו בסרטים. אח שלי, תאום שלי, הפעם אני מדבר איתך באמת. אתה גיבור ישראל. מתגעגע אליך כל רגע ביום. מקווה שהגעת למנוחת עולמים בגן עדן. או בוולאהלה. וללוחמים בשטח, גם אם אתם שחוקים - אל תפסיקו ואת תוותרו. כל מבצע כזה ופעילות משנה חיים שלמים".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • להבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully