וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד שהמוות יפגיש בינינו"

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 11:11

אבי (אביגיל) היא אלמנה צעירה מדי, עוד לא בת ארבעים. ביום השנה למותו של ניר בעלה, היא פוגשת את תומר, חברו הטוב, דרכו היא מגלה שבעלה השאיר לה צוואה מיוחדת. ההצגה תעלה החל מהיום בתיאטרון באר שבע

דורון בן דוד ואבישי לוי. צילום: רדי רובינשטיין,
דורון בן דוד ואבישי לוי/צילום: רדי רובינשטיין

קומדיית מסע מצחיקה-עצובה על החיים שאחרי המוות ועל כוחה של אהבה עולה היום (חמישי) בתיאטרון באר שבע.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


ההצגה מספרת על אבי (אביגיל), אלמנה צעירה מדי, עוד לא בת ארבעים. ביום השנה למותו של ניר בעלה, היא פוגשת את תומר, חברו הטוב, דרכו היא מגלה שבעלה השאיר לה צוואה מיוחדת: טרם מותו מצא עבורה ניר שלושה גברים פוטנציאלים בניסיון לדאוג לה לאהבה חדשה ביום שאחרי לכתו. אביגיל מסרבת. היא מתמודדת עם חובות שהולכים ונערמים ועם הפחדים של נועם, בנה בן ה-10 - אין לה זמן לדייטים עכשיו. אבל הגעגועים לבעלה מכריעים אותה והיא מתחילה לצאת עם הבחורים רק כדי להתקרב באמצעותם אל בעלה המנוח. כדרכם של דייטים, מוצאת עצמה אביגיל במקומות לא צפויים, ומתמודדת לראשונה עם האבל על בעלה ועם השאלה איך אפשר למלא מחדש את החור שבלב.

אביגיל, קונדיטורית במקצועה, מקיימת את צוואתו של בעלה, ובהשגחתו הקפדנית של תומר היא נפגשת עם טל שהוא נגר-אמן עץ, גרוש, שאף זוכה להזמנה לביתה, ונפגש עם הבן נועם. הדייט השני הוא עם בועז, גם רופא וגם מאוד נאה, שבעיקר מסביר לאבי על מחלתו של ניר.

עד שהמוות יפגיש בינינו. צילום: אילן בשור,
עד שהמוות יפגיש בינינו/צילום: אילן בשור

דפנה זילברג, מחברת ובמאית: "הרעיון למחזה נולד בעצם כשנבו בעלי (נבו זיו, כתב ידיעות אחרונות) עוד היה בחיים, אבל במצב שכבר ידענו שזה רק עניין של זמן. מעבר להיותנו זוג, גם יצרנו ועבדנו יחד, נבו אמר שהוא רוצה שנכתוב מחזה על גבר גוסס מסרטן שיוצא לחפש לאשתו אהבה חדשה. בלעתי רוק ובמקום לבכות, אמרתי 'זה רעיון מעולה', והתחלנו לפתח אותו יחד".

את ההצגה כתבה זילברג עם חברתה הטובה, נועה לזר-קינן, שהכירה היטב את בעלה נבו. השחקנית שירה נאור משחקת את אביגיל, הנעזרת בגידול בנה - אותו משחק לחילופין הילד אבישי לוי מבאר שבע - בחמותה צילה, אשר מרשה לעצמה לעזור לאבי בעוד תחומים - אותה משחקת דורית בן-ארי. את החבר הטוב של הבעל ניר, תומר, משחק דורון בן דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully