וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 כלים להגשמת יעדים ומטרות

נועה אבודיאן

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 15:20

נועה אבודיאן, משפיענית רשת, בוגרת תיכון מקיף א' בבאר שבע וכותבת הספר "האמת על הדף" מסבירה איך היא הצליחה להגשים את המטרות שלה בגיל כל כך צעיר

נועה אבודיאן. ללא קרדיט,
נועה אבודיאן/ללא קרדיט

שאלה שתמיד שואלים אותי: איך הגעתי להישגים כאלה בגיל כל כך צעיר? מאז שאני ילדה אני בן אדם מאוד שאפתן, וכשיש לי מטרה העומדת מולי אין שום דבר שיעצור אותי. ובשביל להאמין שאתה יכול יש כמה כלים שבעיניי יכולים לעזור לכל אחד.

קודם כל אמונה בעצמך - אם אתה לא תאמין בעצמך שום דבר לא באמת יעבוד, אמונה במוצר/הרעיון שיש לכם - אם לא תהיו בטוחים ברעיון שיש לכם ולא תהיו בטוחים באמונה שלמה שהוא יצליח זה לא יעבוד. כי הרי אם אתם לא מאמינים איך הסביבה תצליח להאמין שהרעיון טוב ?

הצבת מטרות - להציב לעצמכם מטרות בדרך, לסלול לעצמכם את המסלול ולעשות הכל בכדי להגיע למטרה שלכם.

סדר - סדר זה בין הדברים החשובים , להיות מסודרים עם עצמכם, לעשות לוח זמנים שהכל כתוב בו ומפורט. שלא תשכחו שום דבר . ובכל פעם שביצעתם משהו תסמנו שלא תתבלבלו!

הפחד להיכשל - זה בסדר שיהיה את הפחד מהכישלון אבל תזכרו שזה רק מושג, ואין דבר העומד בפני הרצון , מי שמעז מצליח ! תעשו הכל על מנת לקדם את המטרות שלכם ותשתמשו בכל היכולות שלכם כדי להשיג את זה. אל תפחדו לבקש עזרה מהסביבה, מהמכרים שלכם והעולם בחוץ.

התעלמות מרעשי רקע - זה בעיניי המרכזי ביותר ובגלל זה שמרתי אותו לסוף. כמו שאומרים "הדובדבן שבקצפת" - חייב אבל חייב להתעלם מרעשי רקע! לא משנה מה אומרים, כמה אומרים, ואיך אומרים - חייב להתעלם. לא לתת לאף אדם להוריד אתכם, לא לתת לאף אדם לגרום לכם לוותר. אני לא אומרת שלא להקשיב לאנשים או לרעיונות שלהם ולהצעות שלהם אבל שהם לא יהיו אלה שמורידים אתכם.

אם אתם בטוחים בעצמכן ובטוחים במוצר שלכם מי יכול לעצור אתכם?

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully