וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר האוצר ביקר באופקים: "החלטנו על מענק בסך 229 מיליון שקל לתושבים"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 18:33

ועדה אותה מינה סמוטריץ' המליצה על מענק בסך 7,180 שקל למבוגר ו-1,436 שקל לילד, שיינתנו לתושבי העיר, אך גם למי שרק נכח בה ב-7 באוקטובר. מסקנות הוועדה דורשות כעת את אישור הממשלה

סמוטריץ' וכהן באופקים. ללא קרדיט,
סמוטריץ' וכהן באופקים/ללא קרדיט

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וח"כ אלמוג כהן ביקרו היום (רביעי) באופקים. במהלך הביקור הודיע השר כי הוועדה הציבורית אותה הקים ממליצה להעביר לתושבי העיר מענקים בסכך 229 מיליון שקל כחלק מההכרה בהם בעקבות אירועי השביעי באוקטובר.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


לפי האוצר, הוועדה המליצה על מענק בסך 7,180 שקל למבוגר ו-1,436 שקל לילד, שיינתנו לתושבי העיר, אך גם למי שרק נכח בה ב-7 באוקטובר. מסקנות הוועדה דורשות כעת את אישור הממשלה.

"מדינת ישראל מכירה בגבורת תושבי העיר, בגיבורים שלחמו ללא חת על הבית והדפו את המחבלים הארורים של חמאס דעאש תוך שהם מאבדים 47 מתושבי העיר", אמר סמוטריץ'. "נשלים בעזרת השם את אישור מסקנות הוועדה בממשלה בקרוב". בין היתר הודה השר לח"כ אלמוג כהן, תושב העיר, שלדבריו "לא הרפה מהנושא ודחף אותו בכל הכוח".

ח"כ כהן אמר כי "כמי שזכה להילחם ב-7 באוקטובר ביחד עם גיבורי העיר, אני נרגש לסגור מעגל משמעותי מאוד בעבורי, ובו מדינת ישראל מחבקת את גבורת תושבי העיר ומוקירה את אומץ לבם של בניה ובנותיה. נמשיך להשמיע את קולם של אנשי הנגב והפריפריה בכל עת".

ראש העיר איציק דנינו אמר כי "במהלך תשעת החודשים האחרונים פעלנו באופן עצמאי על מנת להעניק לתושבות ותושבי אופקים את הטיפול המיטבי והמסור לו הם ראויים. תהליך ההחלמה שתושביי עוברים הוא יומיומי, ודרך ארוכה עוד לפנינו, אבל ההחלטה ששר האוצר מציג לפנינו היום בהחלט מקרבת אותנו בצעד נוסף אל עבר המטרה". דנינו הודה לסמוטריץ' "על שלקח את ההחלטה הנכונה וסייע לפצות את תושבי אופקים", ואמר כי "נמשיך לפעול לקידום החלטת הממשלה הייחודית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully