וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שניים נעצרו בתום מרדף, קנסות בחצי מיליון שקל חולקו ביישוב

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 13:55

במהלך הפעילות בשגב שלום זיהו השוטרים רכב שנוסע בצורה מסוכנת, ובתום מרדף תפסו את הנהג והנוסע לידו, בשנות ה-20 לחייהם. בנוסף ניתנו קנסות שונים, בין היתר על פגיעה באיכות הסביבה

המרדף בשגב שלום/דוברות המשטרה

המשטרה השיתה קנסות וסנקציות בגובה כחצי מיליון שקלים ביישוב שגב שלום. בפעילות אכיפה משולבת של המחוז הדרומי וגופי אכיפה אזרחיים ביישוב ניתנו דו"חות תנועה וקנסות בגין פגיעה באיכות הסביבה, עוקלו כלי רכב - ואף נעצרו בתום מרדף שני תושבים שניסו להימלט מהכוחות.

שני החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו לאחר שהכוחות זיהו רכב שנסע באופן המסכן את משתמשי הדרך. הנהג המשיך בנסיעה ולא נענה לכריזות השוטרים לעצור, ולאחר מרדף קצר בתוך היישוב הוא ניסה להימלט ברגל עם הנוסע שישב לידו. הם נתפסו ונלקחו לחקירה בתחנה.

כלי רכב שעוקל בשגב שלום. דוברות משטרת ישראל
כלי רכב שעוקל בשגב שלום/דוברות משטרת ישראל

השוטרים אף פעלו נגד עבירות תעבורה המסכנות את משתמשי הדרך ונרשמו 217 דוח"ות תנועה. על 36 כלי רכב נאסר השימוש בהם בגין ליקויי בטיחות וביצוע עבירות תנועה.

במהלך הפעילות ביישוב עוקלו ארבעה כלי רכב, בהם רכב יוקרה מסוג מרצדס, בגין חובות מס של כ-250 אלף שקל. כמו כן התבצעה אכיפה כלכלית ונגבו חובות לרשויות בשווי עשרות אלפי שקלים. בשיתוף פעולה עם היחידה לאיכות הסביבה (אשכול נגב מזרחי), ניתנו קנסות ודוחו"ת בשווי עשרות אלפי שקלים בגין אחסון מזהם של גרוטאות כלי רכב והשלכת פסולת מזהמת במקום ציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully