וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסדת הזהב - כי לא מקלים ראש

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 11:48

נושא הבטיחות במקומות העבודה נדמה פעמים רבות כאפור ופחות זוהר ביחס למצוינות במכירות או במדדי איכות אחרים. אך יש מי שמצאו דרך מקורית ויצירתית במיוחד ליישם אותו

חברת BSE המפעילה את דודאים - הפארק למחזור וחינוך סביבתי בנגב, החליטה לשים את נושא הבטיחות בעבודה כעקרון יסודי שצריך להנחות את הפעילות של כל החברה, המנהלים והעובדים כאחד. ובאופן יצירתי החליטו לצאת מהקופסה ולהעניק למחלקה הזוכה בשבוע הבטיחות הבין לאומי קסדה מוזהבת. את נוהג הענקת קסדת הזהב הנהיג בשנים האחרונות מנכ"ל החברה, ניר בר-דוד.

"חברת BSE חרטה על דגלה את ערך הבטיחות ומשקיעה בו משאבים רבים", סיפר בר-דוד והוסיף "מדי שנה נבחרת המחלקה המצטיינת בבטיחות, מקבלת לידיה את הקסדה המוזהבת ומציגה אותה לראווה במשרדיה עד לשנה הבאה. כך, העובדים יכולים להתגאות בהישגיהם בתחום הבטיחות לא פחות מבכל תחום אחר וזה מאפשר לנו לשמור על הבטיחות בראש סדר העדיפויות של המנהלים והעובדים שלנו. השנה זכתה בתחרות מעבדת גילת ואנו מברכים אותם על המאמץ החשוב".

שבוע הבטיחות ב-BSE כלל שורת פעילויות לקידום והטמעת ערך הבטיחות, ביניהן סדנאות עזרה ראשונה, הרגלי בטיחות בעבודה, מניעת תאונות דרכים, עבודה ארגונומיות בסביבת העבודה ועוד. צעדים אלו נועדו לפתח חשיבה פרואקטיבית בנושא הבטיחות למניעת תאונות בעבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully