וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החטוף יגב בוכשטב ז"ל מספרת על בנה ומתגעגעת

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 15:41

בפרויקט מיוחד של אוניברסיטת בן גוריון, אסתר בוכשטב, אמו של החטוף יגב בוכשטב ז"ל, מספרת על בנה והחיבור שלהם דרך השירה, המתנה שקנה לה ליום ההולדת ובעיקר על הגעגועים אליו

במסגרת פרויקט הנצחה שנעשה באוניברסיטת בן גוריון, לשימור זיכרון הנופלים, הנעדרים והחטופים, ולהעברת סיפוריהם האישיים לדורות הבאים. לקחה חלק, אסתר בוכשטב, אמו של החטוף יגב בוכשטב ז"ל שהשבוע נודע כי הוא נרצח בשבי החמאס.

הראיון התקיים עוד לפני הבשורה הקשה ובאוניברסיטת בן גוריון אמרו "היה לנו הכבוד לארח את אסתר אצלנו באוניברסיטה ולשמוע את הסיפור שלה. הפרויקט מאפשר לנו להבין את עומק הטרגדיה האנושית ולחזק את החוסן הלאומי".

במהלך הראיון, אסתר בוכשטב. אמו של יגב בוכשטב ז"ל אמרה: "יוגב הוא הבן הבכור שלנו איש מאוד מיוחד הוא אוטודידקט, יודע המון, הוא התגלה בכיתה ז' כישרון מוזיקלי והוא התחיל לנגן בגיטרה. עבר לנגן בכלים אחרים, כמעט כל כלי שהוא נגע הוא יודע. ניגן בצ'לו, ניגן בהרכב של חברים". עוד סיפה על אהבתו לשירה: "הוא אוהב שירה ופילוסופיה, לי ולו היה הרבה שיח על שירה, כל פעם שהייתי מגלה איזה שיר שהרשים אותי, אז היה מתברר שהוא כבר מכיר את השיר הזה".

במהלך הראיון סיפרה אסתר על רגע מרגש בו זכר יגב שיחה שקיימו ובעקבותיה קנה לה מתנת יום הולדת: "לפני כמה שנים למדתי באיזה קורס מנדלות והיה מחובר לזה חיבור ספרותי ובאתי אליו עם שיר של משוררת פרסית וסיפרתי לו, אז הוא ישר ידע על המשוררת וקיבלתי ממנו מתנה ליום הולדת את הספר שירים שלה. זה החיבור שלי עם יגב, הרבה על השירה. היום אנחנו מאוד מאוד מתגעגעים אליו. מאוד".

נציין כי הראיון המלא הופק בשיתוף בעזרת רדיו BGU ובסיוע מטה ההסברה האזרחי.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully