וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותיר חותם: נהג האמבולנס נרצח ב-7 באוקטובר - כך הנציחו אותו

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 17:54

נהג האמבולנס אהרון חיימוב היה בדרכו להציל חיים בעירו אופקים ב-7 באוקטובר, כאשר נורה למוות. כעת, הגשימו במד"א את חלומו להוציא לפועל קורס חובשי רפואת חירום לקהילה החרדית בעיר

בוגרי קורס החובשים. מד"א
בוגרי קורס החובשים/מד"א

15 חובשי רפואת חירום חדשים הוכשרו בתחנת מד"א באופקים, בקורס לזכרו ולעילוי נשמתו של נהג האמבולנס אהרון חיימוב, שנרצח ב-7 באוקטובר.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


חיימוב, בן 25 במותו, היה חובש בכיר ונהג אמבולנס במד"א, ולפני מתקפת הפתע על ישראל רצה להוציא לפועל קורס חובשי רפואת חירום של מד"א לקהילה החרדית בעיר. הוא נורה כשהיה באמבולנס של מד"א בדרכו לטפל בפצועים בעיר. היות שלא זכה לראות את הקורס מתממש, הוחלט במד"א להקדיש אותו לעילוי נשמתו.

החובשים החדשים, המשתייכים לקהילה החרדית בעיר, סיימו את הקורס והחלו את דרכם כמתנדבים בתחנת מד"א באופקים. ישראל אוזן, פראמדיק וסגן מנהל אשכול אופקים, סיפר כי זהו קורס החובשים השני שהוא מעביר לקבוצה מהקהילה החרדית. "לקורס הזה יש פינה חמה בלב שלי", אמר אוזן, "לדעת שזה לעילוי נשמת חברי הטוב אהרון חיימוב הי"ד. את אהרון הכרתי כבן שירות אצלנו בתחנה. כבר ממבט ראשון אפשר לראות בן אדם נעים הליכות, מצחיק ואיש שיחה. אהרון תמיד יהיה בלבי, ואמשיך להנציח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully