וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו צריך להחליט שיוקם שדה תעופה בנבטים - וכולם יתיישרו"

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 17:36

ראש מועצת בני שמעון קרא לנתניהו להחליט על הקמת שדה תעופה בנבטים. בדיון בכנסת אמר: "כשראש הממשלה ושר הביטחון מקבלים החלטה ומנחים את הצבא - זה קורה, כמו שקרה בקרית המודיעין"

הדיון על הקמת שדה תעופה בנבטים בכנסת. דנה שמח,
הדיון על הקמת שדה תעופה בנבטים בכנסת/דנה שמח

ראש המועצה האזורית בני שמעון ניר זמיר קרא היום לראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל בעצמו את ההחלטה על הקמת שדה תעופה בנבטים. בדיון בשדולה בכנסת למען הקמת שדה התעופה אמר זמיר כי "ראש הממשלה ושר הביטחון צריכים לקבל החלטה - וכולם יתיישרו".

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


"אין שום הגיון להקים את השדה ברמת דוד ולהרוס את חלק הארץ הטבעי והחקלאי הזה, אין הגיון מבחינה כלכלית ומבחינה לאומית", אמר זמיר בדיון. "שדה התעופה חייב לקום בנבטים, נסתדר עם חיל האוויר ונדע למצוא את הפתרונות כמו שאנחנו עושים תמיד. אנחנו רואים שכשראש הממשלה ושר הביטחון מקבלים החלטה ומנחים את הצבא - זה קורה, כמו שקרה בקרית המודיעין, כאשר השר גנץ בזמנו קיבל החלטה לאחר שהצבא משך ומשך את העניין. צריכים לקבל החלטה ולהוציא את זה לפועל, כולם יתיישרו ונמצא פתרונות לכל הבעיות".

הדיון בשאלת שדה התעופה נמשך מזה שנים. משרד הביטחון התנגד להקמת השדה בנגב ודחף להקמתו בצפון, אולם תושבים בשני קצות הארץ, אנשי מקצוע בתחום, פוליטיקאים, ארגוני סביבה וראשי רשויות מהדרום והצפון הביעו את תמיכתם בהקמת השדה הבינלאומי המשלים בנבטים. אמש התקיים כנס תחת הכותרת "המשמעויות ההרסניות של הקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל", ובו הוצגו השיקולים הביטחוניים, הסביבתיים, החקלאיים, הבריאותיים, החברתיים והכלכליים נגד הקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק יזרעאל ובעד הקמת שדה תעופה בנבטים.

ראש עיריית דימונה בני ביטון הציג את התמיכה הרחבה בקרב ראשי הרשויות בדרום לה בהקמת השדה בנגב ואמר: "כליכודניק אני אומר לידידיי ראש הממשלה ושר הביטחון, קבלו החלטה אמיצה, בן גוריונית, והקימו את שדה התעופה המשלים לנתב"ג בנבטים. לאחר 7 באוקטובר אנחנו מבינים שעלינו לקבל החלטות אמיצות לנגב בפרט ולמדינת ישראל בכלל". ביטון פנה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואמר: "נכון שתמכת בהקמת שדה תעופה בצפון בהיותך שר התחבורה, אבל כעת הזמן להסתכל על משמעות ההחלטה מבחינה כלכלית, ולראות איך הקמת השדה תפתח את הנגב. אנחנו תומכים חד משמעית במאבק של חברינו בצפון נגד הקמת שדה תעופה בעמק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully