וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה בדרך להפסיק פעילות ל-400 ילדות וילדים

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 16:20

מועצת מיתר דורשת מעמותת הכדורגל של היישוב לשלם עבור השימוש במגרש הציבורי, ועד שלא יוסדר העניין, היא לא תטפל במשטח הדשא הגרוע. ההתאחדות לכדורגל עלולה לפסול את המתקן וילדי מיתר יצטרכו לשחק מחוץ ליישוב

ילדים מ.כ מיתר. מ.כ מיתר,
איפה ישחקו הילדים בעונה הקרובה?/מ.כ מיתר

האם מועצת מיתר בדרך לסגירת מועדון הכדורגל מ.כ. מיתר, אשר נותן בית לכ-400 ילדות וילדים? במוצאי שבת התקיימה פגישה של מנהלי מועדון הכדורגל מיתר עם נציגי ועד הורי הילדים, בנושא חתימה על הסכם השימוש במגרש הכדורגל והמשך הפעילות של הקבוצות.

להורים נמסר כי "לאחרונה, לאור דרישת המועצה, עלה הצורך לחתום על הסכם שימוש במגרשי הכדורגל ביישוב. למרבה הצער, למרות רצון כן ואמיתי מצד המועדון להגיע להסכמות עם המועצה, נתקלנו בקשיים ודרישות לא סבירות, מה שעלול להשפיע על המשך קיומו ועתידו של המועדון".

עוד נאמר להורים כי "כל ההבטחות שניתנו למועדון ולהורים על ידי ראש המועצה לפני הבחירות, אשר לפיהן המועצה תחבק ותתמוך במועדון בכל דרך אפשרית ותדאג לקדם את הספורט ביישוב, נעלמו כלא היו, וכיום, התנהלות המועצה עלולה להביא להפסקת פעילות המועדון - זאת לאחר שש שנות פעילות".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ישיבת הורים במיתר. מ.כ מיתר,
ישיבת ההורים בה הוצגה הדרישה החדשה/מ.כ מיתר

ב-1 באוגוסט אמורה להתקיים ביקורת במגרש הכדורגל מטעם נציגי ההתאחדות לכדורגל כדי לאשר את השימוש בו לעונת המשחקים הקרובה עבור כ-400 ילדים וילדות, אך הטיפול במגרש - שאורך כחודש וחצי - טרם החל, מה שלדברי ראשי המועדון "פוגע בהכנה ורישום הקבוצות לליגה התחרותית, בהן מייצג המועדון את היישוב מיתר".

"למרות שבפגישה שנערכה במגרש ב-21 במאי השנה, בנוכחות ראש המועצה ונציגי המועצה אשר אמונים על הטיפול במתקן, הובטח כי העבודות יחלו ב-15 ביוני, מַתְנה כיום המועצה את תחילת העבודות במגרש, בחתימה על הסכם, שהינו דרקוני, חד צדדי, ויש בו כדי לפגוע פגיעה ממשית במועדון ובהמשך פעילותו".

ראש מועצת מיתר שמעון פרץ מסר בתגובה: "מועדון מ.כ. מיתר הינה עמותה פרטית הגובה כספים עבור פעילות לכ-450 ילדים, אך עושה שימוש במתקני המועצה ללא תשלום, דבר שאינו חוקי, אינו סביר ואינו מתקבל על הדעת. אציין שכל גוף - חוג, פעילות וכדומה - העושה שימוש במתקני המועצה, משלם. הטיפול השוטף במגרש העירוני נושא עלות של כ-400 אלף שקל בשנה".

הדשא במיתר. אלבום פרטי,
המשטח אותו צריכה ההתאחדות לאשר/אלבום פרטי

לדבריו של פרץ, "על מנת להסדיר את השימוש במגרש ולקבוע תעריף סביר, הוזמן שמאי בתיאום ובהסכמה עם יו"ר העמותה. השמאי העריך שעת שימוש במגרש העירוני ב-150 שקל פלוס מע"מ ו-50 שקל פלוס מע"מ במגרשי השחב"ק" ("שחקו בקהילה" - מגרש כדורגל מאובזר ומושקע עם דשא סינטטי, א"ש).

"לבקשת יו"ר העמותה, נדרשו במגרש העירוני 20 שעות שימוש וכנ"ל במגרשי השחב"ק, כשהעלות הכוללת היא למעלה מ-300 אלף שקל לשנה", המשיך פרץ. "בהתאם למדיניות שלי לקידום הספורט במיתר, אישרתי שימוש ללא תמורה במגרשי השחב"ק. באשר למגרש העירוני, הוצע לעמותה תשלום של 150 שקלים לשעה או תשלום גלובלי של 150 אלף שקל לעונה ושימוש של 20 שעות בשבוע, כפי שביקש יו"ר העמותה, וזאת כדי שניתן יהיה לאפשר עוד שעות להשכרה ולשימוש למועדונים וספורטאים נוספים. הכספים שישולמו מכל המשתמשים במגרש יושקעו חזרה במגרש ובמתקנים לטובת ילדי המועצה", אמר. "לצערי, נציגי המועדון סירבו להצעה, והגיבו באופן לא מכבד לכל ניסיון לקדם שיח ופשרה", הוסיף.

תומר בן עזרי. אילן שי,
תומר בן עזרי, יו"ר העמותה/אילן שי

תומר בן עזרי, יו"ר העמותה, מבקש לדייק ומדגיש כי "כל הכספים נגבים על ידי המתנ"ס ובתמורה המועדון משלם 15% מההכנסה. בנוסף, העלות הגבוהה של תחזוקת המגרש נובעת מהזנחה של הרשויות". בן עזרי אף מציע פתרון: "ניתן לרכוש כלים ולהכשיר אנשים. סעו לדימונה, אפשר ללמוד מהם". בנוסף, טוען בן עזרי, אפשר לקחת דוגמה ממכבי באר שבע, שמקבלת תמורת 130 אלף שקל בשנה "שלושה מגרשים מטופחים מהיפים שקיימים בדרום", כלשונו.

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully