וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מרוויחים: החברה שמשלמת לבני נוער שיתנדבו בעמותות בדרום

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 14:19

בנות נוער עובדות במרכז מסל"ן. יח"צ,
בנות נוער עובדות במרכז מסל"ן/יח"צ

בני נוער שהוריהם עובדים בחברת ICL יוכלו לבלות את חודשי הקיץ בהתנדבות בעמותות שונות בדרום - ולקבל על זה משכורת. במסגרת מיזם WeChange מציעה החברה ליותר ממאה ילדי עובדים להתנדב במוסדות שיקום שונים, בגני ילדים ובבתי ספר לחינוך מיוחד, בעמותת ויצ"ו, באיל"ן, בצער בעלי חיים, במד"א ועוד. כך למעשה מממנת החברה עוד ידיים עובדות עבור העמותו, שחלקן נמצא במחסור חמור של מתנדבים.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


"שובצתי במפעל שיקומי, ולצד מספר נערים ונערות נוספים חברנו לקבוצת מבוגרים עם מוגבלות וסייענו להם בפעילויות אריזה שונות", מספר עידן בביוף, שהשתתף בפרויקט בשנה שעברה. "במהלך ימי העבודה שוחחנו בין היתר על ההתמודדות האישית שלהם, וזה היה משמעותי עבורי להכיר אנשים חדשים ומורכבויות שאנשים מתמודדים עמן. כמו שזה תרם לארגון, זה גם תרם לי להיות אדם מכיל יותר".

צעירים מתנדבים במסגרת מיזם WeChange. יח"צ,
צעירים מתנדבים במסגרת מיזם WeChange/יח"צ

מיזם נוסף בו יכולים להתנדב בני הנוער נקרא "קרש קפיצה" - סדנת נגרות בדימונה בה מקיימים פרויקטי הרכבה ובנייה של פריטים שונים מעץ בהתאם לצרכי הקהילה, ללא עלות. "בחרתי לסייע בפעילות בסדנה בשל הרקע שיש לי", מספר אופיר ורסנו, "מאז שאני ילד אני מרכיב ובונה עם אבא שלי, עובד ICL. בסדנה אני עובד בחיתוך עצים, משייף, צובע, בונה ומסייע לעצב מוצרים חדשים בהתאם לצרכי הקהילה. אנו משתדלים שכמה שיותר מהעצים שאנו משתמשים בהם, יהיו עצים ממוחזרים, משטחים מאתרי בנייה או עצים שבורים שאין בהם שימוש, ואנו יוצרים איתם דברים מדהימים כמו ספסלים, אדניות ומתקני האכלה ציבוריים לחתולים".

"השידוך הזה חשוב ומשמעותי גם לנגריה, ובוודאי לבני הנוער", אומר אבי בוחבוט, מנהל אגף קהילה ברשת המרכזים הקהילתיים דימונה. "בני הנוער לוקחים חלק משמעותי בסדנאות ובפעילויות קהילתיות והם מתנסים במלאכת הנגרות, מתמודדים עם אתגרים ולומדים מוסר עבודה מהו".

חגית רחמים, מנהלת מעורבות חברתית ב- ICL: "אנחנו קוראים לפרויקט WeChange כי אנחנו מאמינים שהוא באמת מביא לשינוי, שכל נער ונערה מרגישים מהתנסות ישירה ובלתי אמצעית. מדובר במודל שהוא ווין-ווין לכולם, כאשר מעל לכל, העמותות השונות, אותם מוקדי תעסוקה קריטיים, מקבלים כוח אדם איכותי ומשמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully