וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אמו בדקירות סכין כי סירבה לתת לו כסף לסמים

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 13:27

אלכסנדר שיידורוב, תושב ערד בן 25, מואשם שהחליט לרצוח את אמו, ולשם כך לקח מהמטבח הביתי שני סכינים. הוא נכנס לחדרה ודקר אותה בעודה ישנה, ואף לא נענה לקריאותיה לחדול מהמעשים

כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב ערד בן 25 שרצח את אמו בדקירות סכין. כתב האישום מייחס לאלכסנדר שיידורוב עבירה של רצח בכוונה, ככל הנראה על רקע סירובה לתת לו כסף לסמים.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


לפי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי), ב-18 ביוני החליט שיידורוב כי ברצונו להרוג את אמו ויקטוריה בת ה-58, עמה הוא גר. סביב השעה 4:00 לקח שני סכינים ממטבח הבית, גדולה וקטנה, וניגש לחדר השינה של אמו. הוא התקרב למיטתה ודקר אותה בגב ובחזה בעודה ישנה. "בשלב זה המנוחה התעוררה וניסתה להיאבק בו ולהתגונן מפניו תוך שהיא קוראת לו 'סשה'", נכתב בכתב האישום. "הנאשם המשיך בתקיפה, דקר את המנוחה בגפיה העליונות והתחתונות באמצעות הסכינים, ונעץ בראשה את הסכין הקטנה לכל אורכה, עד שידית הסכין נותרה בידו והתנתקה מהלהב".

לאחר המעשים, מואשם שיידורוב שלקח את הסכין הגדולה ואת ידית הסכין הקטנה, רץ החוצה בתחתונים והשליך את החפצים אל גג מקלט בקרבת הבית. בהמשך חזר הביתה, התלבש והלך להסגיר את עצמו בתחנת משטרת ערד.

כוחות שהגיעו לזירה ברחוב יהודה בעיר מצאו את האם ללא רוח חיים עם פצעי דקירות בגופה. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותה במקום. מחקירתו של הנאשם עלה כי המניע לרצח הוא סירובה של האם לספק לו כסף לקניית סמים ואלכוהול.

בבקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכיים נכתב: "המשיב רצח את אמו בדם קר בעודה ישנה באכזריות רבה. באם ישוחרר המשיב, יש חשש שמא ישוב על מעשים דומים. נוכח היכרותו עם חלק מהעדים והעובדה כי שיבש מהלכי משפט בכך שניסה להעלים את הסכינים, יש חשש ממשי לשיבוש. מכל האמור לעיל עולה, כי לא ניתן להסתפק במקרה זה בשום חלופת מעצר, שכן לא ניתן לתת במשיב אמון בסיסי שיקיים תנאיה של חלופת מעצר כלשהי".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully