וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 שנה: אלמוג בוקר יוצא לדרך חדשה - לא תאמינו היכן

עודכן לאחרונה: 21.7.2024 / 10:29

כתב הדרום של חדשות 13 הודיע כי הוא עוזב את הערוץ לאחר 17 שנה - ועובר למתחרים בקשת 12. "כעת פניי לאתגר חדש", כתב בוקר בפוסט מרגש שפרסם ב-X (לשעבר טוויטר).

"אני יוצא לדרך חדשה אבל בוחר להמשיך באותה נקודה במפה. העוטף. הדרום. זה הבית שלי", כתב בוקר בטוויטר. "אחרי 17 שנים אני עוזב את חדשות 13 ועובר לשמש ככתב וכפרשן הדרום של חדשות 12 ופרשן אולפן שישי.

"קשה לעזוב מקום שגדלת וצמחת בו. הקלישאה אומרת שמקום עבודה הוא בית, אבל בשנה האחרונה כשאיבדתי את הבית האמיתי שלי, הפיזי שלי - חדשות 13 היתה עבורי עוגן. זאת הייתה החלטה קשה, אולי הקשה ביותר שקיבלתי בחיי המקצועיים, אבל החלטתי שהגיע הזמן ללכת לאתגר חדש, כזה שיאפשר לי לעלות עוד מדרגה בהגשמה העצמית ובפעילות להצבת הדרום בצמרת סדר היום הציבורי, גם בימים שאינם מלחמה".

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


בוקר הודה "לערוץ 13, לערוץ 10, המקום שממנו צמחתי וגדלתי מאז שנת 2007. 17 שנה שבהם איפשרתם לי להאיר בזרקור עוולות, איפשרתם לי לשנות מציאות. וכשזו היכתה בנו לפני עשרה חודשים, בזכות המסך גם הצלחנו להציל חיים. תודה שעמדתם מאחורי גם כשטעיתי, שהייתם שם בשבילי בכל הסלמה בעוטף, ובעיקר על כך שתמיד נתתם לי את המקום להגשים את הייעוד שלי, את הסיבה שבחרתי במקצוע החשוב הזה, להיות שליח של האזור הכי חשוב (מבחינתי) ויחד, לא פעם הצבנו את הדרום בכלל ואת העוטף בפרט בצמרת סדר היום".

עזיבתו המטלטלת של בוקר באה כשברקע מתקיים בחדשות 13 חרם עובדים על המנכ"לית הנכנסת יוליה שמאלוב-ברקוביץ', על רקע גל קיצוצים קרב ולצד עזיבות נוספות - כמו זאת של הפרשן הפוליטי ספי עובדיה, שהודיע כי יעבור ל"עובדה", גם היא של 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully