וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנגב: גבר נורה למוות ואישה ותינוק נפצעו באורח קשה

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 20:58

הגבר, בן 42, נפצע קשה מהירי ומותו נקבע בביה"ח סורוקה. אישה כבת 30 ותינוק כבן חצי שנה בלבד נפגעו גם הם מהירי. המשטרה עצרה חשוד במעשים - קרוב משפחתם של השלושה

גבר נהרג ואישה ותינוק נפצעו קשה מירי בפזורה ליד רהט. גם הגבר נפצע תחילה באורח קשה מהירי, אך מותו נקבע בהמשך בבית החולים סורוקה. המשטרה עצרה את קרוב משפחתם של השלושה בחשד למעשים.

בשעה 18:02 התקבל דיווח על פצוע מאירוע אלימות בפזורה שמדרום לעיר רהט. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה והעניקו טיפול רפואי לשלושה בני אדם במצב קשה: גבר בן 42, אישה כבת 30 והתינוק - בן שבעה חודשים בלבד. השלושה פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פרמדיק מד"א מאלק אבו ערארה סיפר: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב על הרצפה כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות קשות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבו קשה ולא יציב".

לבית החולים סורוקה הגבר הגיע במצב אנוש, ומותו נקבע בחדר הטראומה. האישה הגיעה עם פצע ירי בבטנה, והתינוק עם פצע ירי בראשו. לאחר טיפול ראשוני הם הועברו לחדר הניתוח.

כוחות משטרה של תחנת רהט והמחוז הדרומי הוזעקו למקום והחלו לבצע פעולות חקירה תוך מאמצים לאתר מעורבים באירוע. כעבור זמן קצר איתרו את החשוד, קרוב משפחה של הקורבנות, ועצרו אותו כשבחזקתו אקדח. על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי בתוך המשפחה.

זהו אירוע הירי השלישי בעיר בפחות מ-24 שעות, לאחר שאמש, קצת אחרי 20:00, והבוקר לפני 8:00 נורו בעיר שני בני אדם ונפצעו באורח בינוני. לפי המשטרה, בין שני המקרים הראשונים אין כל קשר.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully