וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כהן: "כל עוד ילדי ביבס נמקים בשבי, שום ילד עזתי לא ייכנס לישראל"

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 16:21

כך אמר ח"כ אלמוג כהן בהתייחסו לתוכניתו של שר הביטחון להקים בית חולים לילדים מעזה בשטח ישראל, אותה כבר פסל ראש הממשלה. גם שר הבריאות הביע התנגדות לתוכנית

ח"כ אלמוג כהן קרא "לא לאפשר לשום ילד עזתי להיכנס לישראל, בטח בעוד ילדי משפחת ביבס ושאר החטופים עדיין נמקים בשבי". כהן אמר את הדברים על רקע תוכניתו של שר הביטחון גלנט להקים בשטח ישראל בית חולים לילדים מעזה - תוכנית אותה פסל גם ראש הממשלה נתניהו.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>>
ערוץ הוואטסאפ:
https://bit.ly/4f1a7iQ

וגם בטלגרם:
https://t.me/wallasheva


"אני מגבה את ראש הממשלה בהחלטתו הנחרצת והערכית שלא לאפשר לשום ילד עזתי להיכנס לישראל, בטח בעוד ילדי משפחת ביבס ושאר החטופים עדיין נמקים בשבי", אמר כהן. בהתייחסו לשר הביטחון אמר כי הוא "חורג מסמכותו ואינו בעל מנדט ציבורי וחוקי לקבל החלטות מסוג זה. את מעט הרחמים, אם היו לו, ציפיתי ששר הביטחון יאבד ב-7 באוקטובר בשעה 6:29".

מוקדם יותר הודיעה לשכת ראש הממשלה כי נתניהו הודיע בכתב שהוא לא מאשר הקמת בית חולים לילדים עזתים בשטח ישראל - "ולכן הוא לא יקום". גם שר הבריאות אוריאל בוסו הודיע כי הוא מתנגד למהלך, ואמר כי "ככל שיוחלט בדרג המדיני על הקמת בית חולים זמני לילדים תושבי עזה בשטח ישראל עד להעברתם למדינות שלישיות - כל האחריות על הנושא הינה בידי צה"ל ומשרד הביטחון כפי שמתקיים בימים אלו במחנה שדה תימן".

גלנט הודיע לפני יומיים על הכוונה להקים את בית החולים. מלשכתו נמסר כי "ההחלטה התקבלה עקב עצירת הוצאת החולים דרך מעבר רפיח, ולאור המדיניות לבצע פעולות הומניטריות ממוקדות למול האזרחים, שמאפשרות את המשך הלחימה ואת חיזוק הלגיטימציה הבין-לאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully