וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטבעת זו: הטבעות נתקעו, האצבעות התנפחו - כך זה נגמר

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 16:53

במהלך היום התקבלה קריאה במוקד ידידים 1230 אודות טבעות שנתקעו על אצבעותיה של אישה בנתיבות. מתנדבי ידידים הגיעו עד לביתה והחלו בפעולות לחיתוך הטבעות

חילוץ טבעת מאצבעותיה של אישה בנתיבות/צילום באדיבות ידידים

מוקדם יותר היום, הגיעה אל נועם חלאוי, מוקדן ידידים מפרויקט מעורבות חברתית, קריאה לפיה טבעות נתקעו על אצבעותיה של אישה, ללא אפשרות לחלצן, ותוך מורכבות בשל התנפחות האצבעות. נועם מיד הזעיק מתנדבים לסייע. ואכן יעקב טופיק - מנהל סניף נתיבות, יחד עם מתנדבי הסניף, מיכה פארי, עמי ברנס וישראל מאיר, נענו לקריאה והגיעו במהירות לדירה בה שהתה האישה. בעדינות וסבלנות רבה, עמלו המתנדבים עד לחילוץ הטבעות מן האצבע בשלום וללא פגיעה בגברת.

מתנדבי ידידים לא רק בדרכים, הגיעו לחלץ טבעות מידה של תושבת נתיבות. צילום באדיבות ידידים,
מתנדבי ידידים לא רק בדרכים, הגיעו לחלץ טבעות מידה של תושבת נתיבות/צילום באדיבות ידידים

מיכה מספר: "קיבלתי את הקריאה ומיד יצאתי לכתובת. בהגיעי למקום, ראיתי גברת על כסא גלגלים, כשהיא בוכה ולחוצה מאוד. הרגעתי אותה ומיד התחלתי בפעולות החיתוך של הטבעות בעזרת חותך הטבעות הייעודי של הארגון. תוך כדי פעולות החיתוך, הצטרפו אליי יתר המתנדבים ובעבודת צוות חתכנו את שתי הטבעות ללא גרימת כאב או חלילה נזק לגברת. זו תחושה מדהימה לראות את האם וביתה, רגועות לאחר החילוץ של הטבעות מהאצבע ללא שום פגע. בני משפחתה של הגברת הודו לנו ושיבחו את פעילות הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully