וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר של גיבורים

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 17:14

באירוע מרגש של גולדסטאר בהובלת אביב פרסום, התקיימה בראשון האחרון הקרנה מרגשת של גמר היורו באצטדיון נתניה שכולה לכבוד לוחמי צה"ל

מתחם הגיבורים. יחסי ציבור,
מתחם הגיבורים/יחסי ציבור

ביום ראשון האחרון התקיים אירוע מרגש במיוחד. הקרנת גמר היורו במסגרת הפעילות הענפה של גולדסטאר עם לוחמי צה"ל. מאות חיילים הגיעו לאצטדיון נתניה לערב מרגש שכולו הוקרה ללוחמים.

נהנו מפינוקים במתחם. יחסי ציבור,
נהנו מפינוקים במתחם/יחסי ציבור

במסגרת האירוע המרגש שזכה לשם "גמר של גיבורים" נהנו הלוחמים מעמדות מזון שונות ומגוון, שתייה והמון בירה. בנוסף, בגולדסטאר פינקו את הלוחמים בהמון הטבות ומתנות וגם התקיים מופע של יגל אושרי.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה
יחצ/יחצ

ללוחמים הפצועים בבית החולים סורוקה אורגגנה הסעה למגרש בנתניה להקרנת הגמר ובמהלך השידור בצ'רלטון התקיימה פריצת שידור במסגרתה המנחים הקבועים של הערוץ שאלו את הקהל שאלות נושאות פרסים. מי שהיו אחראים על האירוע לגולדסטאר הם משרד הפרסום אביב פרסום הבאר שבעית מחדשת את עצמה כל פעם עם עוד ועוד מוצרים חדשים, בשנה האחרונה החברה פתחה מחלקת הפקת אירועים שיווקיים המשלבים קמפיינים.

אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות בטמפו: "גולדסטאר הוא מותג הבירה הישראלי המוביל וככזה חלה עלינו החובה להתגייס ולעמוד לצד העורף והצבא בימי מלחמה. החוויה של צפייה משותפת במשחק ככ מרכזי זו הזדמנות מבחינתנו להודות לכל אותם גיבורים וגיבורות, אנחנו מודים שניתנה לנו הזכות לעזור ולתרום. נקווה שנחזור לימים שלווים יותר ונבלה כולנו יחד בריאים ושלמים".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully