וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחכים שיקרה כאן אסון קריסה כמו במקיף ו'?"

עודכן לאחרונה: 18.7.2024 / 13:46

תושבי שכונת סיגליות זועמים ותוהים מדוע העירייה ממתינה שיקרה אסון בבית הספר במקום לפתור את הליקוי שנוצר בגג של מבנה בו. "מחזיר אותי לאסון שקרה במקיף ו'", כתבה אחת האמהות

הסדק בתקרת בית הספר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסדק בתקרת בית הספר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כמה חודשים הבחינו תושבי שכונת סיגליות בתחילתו של סדק בגג של מבנה בבית הספר בשכונה. הורים לתלמידים בביה"ס פנו בדאגה לעירייה כדי שתתקן את הסדק באופן יסודי, כך שלא תישקף סכנה לתלמידים שחולפים מתחתיו מדי יום. שלשום הגיעו גורמים מהעירייה לתקן את הנזק, אולם אותו "תיקון" התברר כחיבור של לוח מתכת שיכסה את הסדק בלבד, מה שעורר מחדש את דאגות ההורים. "זה מחזיר אותי למה שקרה במקיף ו'", כתבה אחת האמהות בקבוצת הוואטסאפ השכונתית.

"הסדק הזה נמצא במסדרון שמחבר בין שני מבנים של בית הספר, בתקרה של אותו חיבור", אמרה תמר, חברת ועד בשכונת סיגליות. "הסדק המדובר נמצא שם כבר כמה וכמה חודשים, במהלכם פנינו מספר פעמים למחלקת ההנדסה ולגורמים בכירים בעירייה, שבתגובה אמרו לנו שהביאו קונסטרוקטור שעשה בדיקה והם טוענים שזה לא מהווה סכנה, אבל לא הוצג בפנינו שום מסמך שמאשר את הדברים", המשיכה תמר.

כאשר תושבי השכונה הגיעו שלשום לראות את תיקון הסדק, הם נדהמו לגלות שהוא הוסתר על ידי חתיכות המתכת - ולא באמת נאטם. "לאחר פניות רבות של הורים מודאגים שהילדים שלך צריכים לעבור שם כל יום, הגיעו לתקן את הסדק, אבל בפועל לא תיקנו כלום! שמו לוח ברזל והלכו, זה לא נראה בטיחותי וזה ודאי לא תיקון, זו הסתרה בלבד. ככה לא נראה תיקון", אמרה.

פס המתכת שהוצמד לסדק בביה"ס בשכונת סיגליות. צילום פרטי,
הסדק לאחר שכוסה/צילום פרטי

"נראה שהביאו פחח ואמרו לו 'תתקן' וזה מה שיצא לו", כתב אחד התושבים בהומור מריר בקבוצת הוואטסאפ השכונתית. תושב אחר כתב כי "מדובר בבדיחה והיא על חשבוננו", ותושבת נוספת נחרדה למראה התיקון ואמרה: "ממש הזוי ונראה מפחיד. לא משווה חס וחלילה, אבל מי שמכיר זה מחזיר אותי למה שקרה במקיף ו'".

כזכור, אסון קריסת הגג בבית הספר מקיף ו' אירע ביוני 1998. סמוך לשעה 19:30 קרסה תקרת אולם הספורט בבית הספר, בעת ששהו בו כמה נערים שהשתתפו באימון כדורסל. הנערים שלומי טולדו וליאור קבלו נהרגו, והנער גיא זלצר נפצע.

מעיריית באר שבע נמסר, כיממה לאחר הפנייה של וואלה שבע, כי "הנושא ייבדק ויטופל בהתאם לצורך". נזכיר כי לטענת התושבים, הנושא כבר נבדק ואיש מקצוע הגיע למקום על מנת לתקן את הסדק, אולם כפי שניתן לראות בתמונות - הוא הוסתר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully