וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האקדמית חמדת מובילה את האתגר החינוכי של הדור הבא"

עודכן לאחרונה: 17.7.2024 / 9:02

כך מסביר נשיא המוסד, שבחודשים האחרונים רשם 20% יותר פניות מאשר בתקופה המקבילה אשתקד. הנחות ברישום ביום הפתוח, מחשב נייד במתנה ומלגות - זה מה שמצפה לנרשמים

האקדמית חמדת. האקדמית חמדת,
האקדמית חמדת/האקדמית חמדת

האקדמית חמדת פתחה את עונת הרישום - ומדווחת על ביקוש שטרם נראה ללימודים במגוון מסלולים לתואר ראשון ושני. במכללה שבמועצת שדות נגב נערכים לשנת הלימודים הבאה ומבטיחים שורה של הטבות לנרשמים ללימודים.

בחודשים האחרונים קלטה מחלקת הרישום בחמדת יותר מ-3000 פניות, עלייה של כ-20% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. במכללה צופים שהמספרים רק יגדלו לקראת חודש ספטמבר. עד עתה התקיימו במקום שני ימים פתוחים, ובשל הביקוש הגובר יקיימו במכללה יום נוסף, ב-8 באוגוסט, במתכונת היברידית - כך שיתאפשר להיפגש עם הסגל פנים אל פנים או באופן מקוון.

אולם ייתכן שגם להטבות הנלוות ללימודים באקדמית חמדת יש קשר לעלייה בביקוש: כל הנרשמים לתואר ראשון יקבלו מחשב נייד, והנרשמים במסגרת היום הפתוח יזכו ל-50% הנחה בדמי הרישום. כמו כן, בשל מיקומה של המכללה בפריפריה, לנרשמים לתואר ראשון מגיעה שנת לימודים ראשונה ללא עלות בנוסף לכספי הפיקדון, אם לא עברו 5 שנים מהשחרור. בנוסף, המכללה מציעה מערך מלגות נרחב שכולל מלגת נסיעות לסטודנטים לתואר ראשון ושני שמגיעים מרחוק, החזר מלא לזכאים שנרשמים לתואר שני בהתאם לתקנון משרד החינוך, ומלגה בסך 5,500 שקל לחברי ארגון המורים.

הלימודים עשויים להיות אטרקטיביים במיוחד גם לאור העובדה שבתוכנית לתואר ראשון במסלולים החד חוגיים, יתקצרו הלימודים מארבע לשלוש שנים. כך, מעבר לזמן שייחסך והיציאה המהירה לשוק העבודה, יחסכו הסטודנטים 25% משכר הלימוד. הלימודים במכללה יתקיימו במתכונת היברידית של כשבוע במכללה וכשבוע מהבית לסירוגין.

"האקדמית חמדת מובילה את האתגר החינוכי של הדור הבא", אמר נשיא המכללה פרופ' חיים שקד, "למורים, מורות וגננות יש תפקיד מרכזי בפיתוח חוסן של תלמידים ותלמידות, והשיח הזה חייב להיכנס לתוך המערכת", ציין. "חוסן זו היכולת להתמודד עם אתגרי החיים בכללם, ולאו דווקא התייחסות ממוקדת להתמודדות עם קושי קיצוני או משבר תלוי זמן. החוסן של הילדים ובני הנוער נדרש לא רק כדי להתגבר בהצלחה על מצבים משבריים, אלא גם ליכולת להציב מטרות, להתמקד בהן ולהשיגן כמרכיב מרכזי להצלחה ולסיפוק בעתיד".

"היחס האישי והמחויבות של המרצים להצלחה שלך נותנים תחושה של בית", אמרה ליאל אוחנה, תושבת מערב הנגב ובוגרת האקדמית חמדת, שתשוב השנה ללמוד במכללה לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. "המכללה גדלה באופן ניכר אבל החום והאהבה והאיכות הבלתי מתפשרת נותרו ברמה הגבוהה ביותר". מיכל סבג מאשקלון, שנרשמה ללימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד והוראת אנגלית, שיתפה בחוויה שלה מהיום הפתוח: "היחס האישי והאווירה הנעימה כאן פשוט מדהימים. המגוון של המסלולים רחב ומעניין ובעזרת המידע מהנציגים התפקסתי על התחום שהכי נכון לי ואני כבר ממש מצפה להתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully