וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך תיראה מערכת הכרטוס החדשה של הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 11:17

לקראת חידוש המנויים בשבוע הבא, בהפועל באר שבע קראו לאוהדים לעדכן את פרטיהם במערכת החדשה עד ליום חמישי - זאת חרף ביקורת קשה בקרב האוהדים על ההחלפה. קבלו הצצה למערכת

בשבוע הבא יחלו בהפועל באר שבע בחידוש המנויים לעונת 2024/25, ולקראת המהלך הודיעו על שימוש במערכת חדשה למכירת כרטיסים. במערכת החדשה יוכל כל אוהד לראות תצוגה תלת ממדית של הכיסא הספציפי שלו. המנויים נקראו לעדכן את פרטיהם במערכת החדשה עד יום חמישי.

צילום מתוך המערכת החדשה

צילום מתוך מערכת הכרטוס החדשה/וסרמיליה

עם זאת, המעבר למערכת החדשה נתקל בביקורת לא מעטה מצד האוהדים. "למה אני בעל 3 מנוים צריך ליצור 3 מיילים שונים? למה תמיד להיות אנטי לקהל שלכם? למה לא להקשיב לקהל?", כתב אחד האוהדים בעמוד הפייסבוק של המועדון. "למה לא לתת אופציה של מייל של אבא ושהוא יהיה אחראי למנויים של שני בניו לצורך העניין? נראה לכם הגיוני לפתוח מייל לילד בן 6?", שאל בזעם אוהד אחר, ואוהדת אחרת כתבה ברוח אותם דברים: "מה הקטע הדפוק הזה שכל משתמש צריך מייל ונייד? עד עכשיו התנהלנו מצוין עם שלושה מנויים שהיו על שמי. עכשיו סתם לפתוח מיילים כדי שיהיה לכם טוב ולשפע יהיה עוד אימייל לחפור לו?".

בינתיים, ולמרות הביקורת, עושה רושם שהאוהדים ייאלצו להתיישר לפי דרישות המועדון. לשם כך, צירפנו כמה שאלות נפוצות ואת התשובות להן, לקראת הרפורמה במערכת הכרטיסים.

מי צריך לעדכן פרטים במערכת הכרטוס החדשה?

כל אוהד שמחזיק בשני מנויים ומעלה תחת אותו תיק לקוח.

למה נדרש עדכון הפרטים במערכת הכרטוס החדשה?

המערכת החדשה מאפשרת הכרה מיטבית של כל אוהד והידוק הקשר עם המועדון. הליך רכישת הכרטיסים יהיה נוח יותר, מהיר ומשודרג, לרבות בחירת מיקום באצטדיון בטכנולוגיית תלת ממד. כמו כן, המעבר יאפשר מגוון שירותים ומבצעים מותאמים אישית לכל אוהד.

מדוע נדרש לעדכן כתובת מייל לכל מנוי?

הכניסה למערכת החדשה תתבצע באמצעות כתובת דואר אלקטרוני (ולא באמצעות מספר לקוח, כפי שהיה בעבר) וסיסמה אישית.

יש לי ילד מתחת לגיל 18, למה אני צריך לעדכן עבורו פרטים ולפתוח עבורו תיבת דואר אלקטרוני?

עם המעבר למערכת החדשה, בהפועל באר שבע מעוניינים להכיר את כל בעלי המנויים ולדעת יותר טוב מי יושב בכל כיסא. לצורך כך, יש לבצע עדכון פרטים כולל מנויים מתחת לגיל 18.

האם לאחר עדכון הפרטים, אוכל לשייך את המנוי שלי למנוי של הילד שלי כך שהתשלום והודעות הדואר האלקטרוני יגיעו למייל הראשי שלי ולא למייל שלו?

כן. במהלך עדכון הפרטים ניתן לצמד למנוי הראשי מנויים נוספים של בני משפחה מקרבה ראשונה (בן/בת זוג ו/או ילדים מתחת לגיל 18).

כיצד יתבצע התשלום על המנויים והכרטיסים של ילדיי לאחר המעבר למערכת הכרטוס החדשה?

במהלך עונת המשחקים, המנוי הראשי יוכל לשריין ולשלם במרוכז על כרטיסים שיירכוש עבור כל המנויים שמוצמדים אליו מכח היותם קרבה ראשונה. בתקופת חידוש המנויים, המנוי הראשי יוכל לחדש ולשלם עבור כל מנוי בנפרד עם אמצעי תשלום זהה או שונה לבחירתו.

אני מעוניין לשייך מנוי של קרוב משפחה מדרגה ראשונה אשר מעל גיל 18. האם זה אפשרי?

כן, במקרים מסוימים. לאחר פתיחת העונה, ניתן יהיה ליצור קשר טלפוני עם נציגי שפע הפקות שיסייעו בכל בקשה מיוחדת, לפי הנסיבות, לצימוד בן משפחה מקרבה ראשונה שאינו בן/בת זוג או ילד מתחת לגיל 18 למנוי הראשי.

במידה ולא אבצע את פעולת עדכון הפרטים, מה יקרה למנויים שברשותי?

חידוש המנויים לעונת 2024/25 יתאפשר רק לאחר עדכון הפרטים במערכת החדשה. מנויים שלא יעדכנו את פרטיהם באתר (עד יום חמישי) או טלפונית מול נציגי שפע הפקות יוכלו לחדש אך ורק את המנוי הראשי שברשותם ללא המנויים הנוספים הרשומים כיום בתיק הלקוח שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully