וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באו לחדש: צוות המתנדבים שהעניק לתושבת העיר בית חדש

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 10:28

ארגון 'נאיר' עושה זאת שוב, פרויקט חידוש בית של אישה המתגוררת לבדה, בשיתוף פעולה מוצלח עם חברת 'בזק' יצאו לדרך וכך נראה כל התהליך המרגש

משפצים בית בבאר שבע/באדיבות ארגון נאיר

בארגון 'נאיר' המתנדבים לא עוצרים לרגע וכל יום מחדש עומלים על הפרויקט הבא שישנה את פני הקהילה בבאר שבע. הפעם יצאו לדרך בשיתוף פעולה מוצלח עם חברת 'בזק' Bezeq, כאשר יחד חברו צוותי המתנדבים והחלו בשיפוץ כללי מהיסוד, בבית של אישה המתגוררת לבדה בשכונה ג' בבאר שבע.

יחד החלו המתנדבים בפינוי הדירה על כל תכולתה, הוצאת ריצוף וריהוט פגום, תיקונים מקיפים ברחבי הבית, צביעה והתקנת ריהוט חדש. בפעולה ממוקדת ומשותפת של מגוון בעלי מקצוע הצליחו לעשות בבית מהפך של ממש ולהאיר לעוד תושב מהעיר את החיים.

כעת, נמצאים המתנדבים בישורת האחרונה של חידוש הדירה ומצפים בקוצר רוח לכניסתה של הדיירת ולתגובתה נוכח השינוי המשמעותי שביצעו בביתה.

יאיר שושן, מייסד ארגון 'נאיר' מסר לוואלה שבע: "אני נרגש ומודה על שיתוף הפעולה עם חברת 'בזק' Bezeq, שמיד נענו בחיוב למשימה כה חשובה, להאיר לאישה שגרה לבדה את הבית ובעצם כך את החיים. זאת הזדמנות נהדרת להודות גם לכל המתנדבים ובעלי המקצוע שנרתמו למשימה מיד וללא היסוס והגיעו בשמחה לפנות חפצים, לבצע תיקונים ולחדש את כל הבית שיהיה ראוי למגורים. אנחנו בארגון 'נאיר' ממשיכים כל הזמן בפרויקטים רבים וחשובים למען תושבי באר שבע, שמחים ומודים על הזכות להעניק כל פעם מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully