וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוקדם להתגאות בהישגים": ראש מועצת להבים מסכם ארבעה חודשים בתפקיד

עודכן לאחרונה: 15.7.2024 / 9:17

בתחילת החודש ציינו ראשי ערים ומועצות בדרום 120 ימים מאז נבחרו לתפקיד לראשונה. וואלה שבע ביקש מהם לענות בכנות - מה ההישג הכי גדול שלהם עד עתה? ומה הדבר הבא שהכי בוער להם לטפל בו ביישוב? והיום - אלעד ארזי, ראש מועצת להבים

בתחילת יולי מלאו 120 ימים לקדנציה של ראשי המועצות והערים, שנבחרו לתפקיד ב-28 בפברואר. וואלה שבע ביקש מהם לספק תמונת מצב: איך נראה התפקיד מכיסא ראש המועצה, אילו הישגים כבר השיגו, ומה האתגרים שעוד עומדים לפתחם. והיום - אלעד ארזי, ראש מועצת להבים

מהו ההישג הכי גדול שלך עד עכשיו?

קצת מוקדם להתגאות בהישגים. אומר כי אני כל העת בתהליך למידה מגורמים מקצועיים - שרים וח"כים, בכירים במשק וראשי רשויות, כדי ללמוד מניסיונם לטובת פיתוח להבים. ההישג הגדול ביותר נכון לרגע זה הוא ביסוס תהליכי עבודה מסודרים בתחומי הביטחון, החינוך, האכיפה והפיקוח, ותחום השירות לתושב. פנינו לקראת יציאה לפיתוח תוכנית אסטרטגית רב שנתית.

מה הדבר הבא שהכי בוער לך לטפל בו?

כרגע יש כמה נושאים - בראש ובראשונה, הכנת כל מוסדות החינוך לשנת הלימודים הקרובה - במבנים, בכוח האדם ובתוכניות הפדגוגיות. החינוך בלהבים ימשיך להיות מוביל ומצטיין. כמובן ייעול ושיפור השירות לתושב שעובר ברגעים אלו מהפיכה של ממש, והמשך חיזוק הביטחון ביישוב במגוון אפיקים.

מה התגובה הכי מרגשת/מפתיעה שקיבלת מתושבים?

כיף לשמוע ש"למרות הזמן הקצר כבר רואים שינוי ביישוב".

מה האתגר הכי גדול שלך בקדנציה הזאת?

התפתחות היישוב וניהולו בצורה מושכלת, גיוס משאבים ופיתוח מקורות הכנסה יציבים שאינם מושתתים רק על כספי ארנונה - אלו נושאים שעומדים בליבת העשייה שלי ואני רואה בכך חשיבות רבה ומשקיע בכך מחשבה וזמן.

ציין משהו טוב שקודמך בתפקיד עשה

יום יום אני מבין עד כמה הקשר עם התושבים הוא בעל ערך. יוסי ניסן הקפיד על כך והקשר שלו עם התושבים היה טוב מאוד.

מה ההבדל בין איך שציפית שייראו הדברים בכיסא של ראש המועצה לבין המציאות?

ראש המועצה נתפס בעיניי כתפקיד שדורש עמוד שדרה יציב, חוסן אישי וראייה מפוקחת קדימה על חזון ודרך התפתחות היישוב. יש לתפקיד ראש מועצה אחריות ואני יודע שלעתים יש החלטות שקשה לקבל, אבל תמיד טובת היישוב והתושבים עומדת לנגד עיניי וזה הדבר החשוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully