וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבירים הילוך

עודכן לאחרונה: 13.7.2024 / 22:46

זר שני מצטרף לקבוצת הכדורסל של הפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש/דימונה. שיחק בעונה שעברה בליגה הפולנית. 4 נציגים ונציגות של המועדון האדום בנבחרות ישראל

קארים ריד כדורסל הפועל ב"ש/דימונה. Tim Cowie GWUPhotos.com,
זר שני בסגל של אורן אהרוני. קארים ריד/Tim Cowie GWUPhotos.com

קבוצת הכדורסל של הפועל 'אלטשולר שחם' ב"ש/דימונה מעלה הילך בכל הקשור לצרוף שחקנים, והערב (מוצ"ש) הודיעו במועדון על החתמתו של הפורוורד האמריקני-ג'מייקני קארים ריד, הזר השני שחותם במועדון אחרי הגארד פול סקרוגס.

ריד (24, 2.05), יליד ניו יורק, הוא בוגר אוניברסיטת גרדנר-ווב (רנינג בולדוגס) משנת 2023, והעמיד בעונתו האחרונה בליגת המכללות NCAA, שורה סטטיסטית של 11 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.2 חסימות למשחק.

ריד המחזיק גם באזרחות ג'מייקנית, השתייך בצעירותו לסגל נבחרת הנוער של ג'מייקה. את הקריירה האירופאית שלו החל בעונה האחרונה באופולה הפולנית, בה קבע ממוצעים של 13 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-1.4 חסימות ב-24.2 דקות). כזכור, גם פול סוקרוגס הגיע מהליגה הפולנית הראשונה. בגזרת הישראלים, חתומים בקבוצה הקפטן נטע סגל, רון ציפר, ספנסר וייס וסם איוריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תמר כהן כדורסל הפועל ב"ש/דימונה. FIBA,
תמר כהן/FIBA

נציגות באר שבעית בנבחרות

שלושה שחקנים ומאמן מהפועל ב"ש/דימונה, פעילים בימים אלה בתחרויות ואליפויות שונות ברחבי אירופה. עמרי שלף, שמשחק במסגרת הכרטיס הכפול גם במכבי דימונה, משתתף באליפות אירופה עד גיל 20 בפולין, כשיואב שמיר הוא עוזר המאמן של הנבחרת. לנשים יש ייצוג כפול על הפרקט: תמר כהן באליפות אירופה עד גיל 20 לנשים בליטא (תתמודד מחר, ראשון, על המקום ה-9), ומאי בייקו בנבחרת הנערות שמשתתפת באליפות הבלקן באסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully