וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המציאות הרבה יותר גרועה משציפיתי": ראש העיר ערד מסכם 4 חודשים בתפקיד

עודכן לאחרונה: 14.7.2024 / 9:16

בתחילת החודש ציינו ראשי ערים ומועצות בדרום 120 ימים מאז נבחרו לתפקיד לראשונה. וואלה שבע ביקש מהם לענות בכנות - מה ההישג הכי גדול שלהם עד עתה? ומה הדבר הבא שהכי בוער להם לטפל בו ביישוב? והיום - יאיר מעין, ראש העיר ערד

בתחילת יולי מלאו 120 ימים לקדנציה של ראשי המועצות והערים, שנבחרו לתפקיד ב-28 בפברואר. וואלה שבע ביקש מהם לספק תמונת מצב: איך נראה התפקיד מכיסא ראש המועצה, אילו הישגים כבר השיגו, ומה האתגרים שעוד עומדים לפתחם. והיום - יאיר מעין, ראש העיר ערד

מהו ההישג הכי גדול שלך עד עכשיו?

ההישג הכי גדול עד עכשיו הוא השינוי בגישת העיריה לתושבים וליזמים. תמיד "כן" לכל בקשה של כל תושב וכל יזם. העירייה לשירות התושב והיזם.

מה הדבר הבא שהכי בוער לך לטפל בו?

שיווק מגרשים למגורים ולתעשייה בהיקפים משמעותיים לפיתוח העיר. מקומות תעסוקה ואלפי יחידות דיור זו המשימה המשמעותית עליה אנחנו עובדים כל יום.

מה התגובה הכי מרגשת/מפתיעה שקיבלת מתושבים?

"איך יכול להיות שהדברים קורים כל כך מהר?"

מה האתגר הכי גדול שלך בקדנציה הזאת?

האתגר המשמעותי ביותר הוא לאזן את הדמוגרפיה בעיר, ולקלוט אלפי משפחות ממלכתיות, בוגרי צבא, למלא מחדש את כל מוסדות החינוך שהתרוקנו.

ציין משהו טוב שקודמך בתפקיד עשה

הקמת פארק יהושפט

מה ההבדל בין איך שציפית שייראו הדברים בכיסא של ראש המועצה לבין המציאות?

המציאות הרבה יותר גרועה ממה שציפיתי, בנתונים ובתפקוד העירייה לקידום העיר. תהליכים שמתמשכים שנים רבות, ואי קבלת החלטות פשוטות. הזנחה רבת שנים של תחזוקת העיר והשקעות בשירות בסיסי לתושבים, שלא מקבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully