וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי אבייב מחליף את שמעון ביטון

יוסי איטח

עודכן לאחרונה: 11.7.2024 / 17:17

המאמן הצעיר שאימן בעונה שעברה את שמשון ת"א, יעמוד על הקווים בדימונה, בתקווה להצעיד אותה לליגה הלאומית. "אני מגיע מוכן לאתגר"

ניר קלינגר וחי אבייב. מ.ס דימונה,
ניר קלינגר וחי אבייב במעמד החתימה/מ.ס דימונה

חי אבייב חתם היום (חמישי) על חוזה במ.ס דימונה. אבייב (26) החל את הקריירה במחלקת הנוער של עירוני בת ים, ממנה עבר להפועל רמת השרון. הוא שימש כעוזר מאמן בקבוצת הבוגרים של נוף הגליל ובהמשך אימן את הפועל רמת השרון, ובעונה שעברה את שמשון תל אביב, אותה הוא הדריך עד למשחק הפנדלים (56) מול... מ.ס דימונה

אבייב התייחס למהלך: "מאוד שמח ונרגש לחתום במועדון גדול כמו דימונה אני חושב שהאתגר הזה בשלב הזה של הקריירה שלי מתאים לי מאוד. זה לא סוד שהקרבתי המון כדי להגיע, מאוד רציתי להיות במקום הזה, דימונה זה עיר של כדורגל, ובמשחק בעונה שעברה בפלייאוף הייתי ביציע וראיתי את הקהל הזה, בתוך הלב ידעתי שזה מקום שאני עוד אאמן בו.

"זה קרה מהר ממה שציפית", מוסיף אבייב, "אחד הדברים שאני מאמין בהם זה צניעות ועבודה קשה, יש משפט שאומר 'דיבורים הופכים למעשים חלומות הופכים למציאות'. אני אישית מאוד רעב ומגיע מוכן לאתגר הזה, אחד הדברים שגרמו לי להגיע זה ניר קלינגר, שראיתי באמת כמה זה חשוב לו שהמקום הזה יצליח ואני בטוח שאנחנו נהיה חיבור טוב. לכם הקהל, אני פונה ומבקש שתהפכו מאנשים ספקניים לאנשים מאמינים, תאמינו בקבוצה ובשחקנים, הם יתנו את הכול כדי לשמח אתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

והוא מסכם: "מחכה לאימון הראשון ביום שני הקרוב על מנת לפגוש את השחקנים ולהתחיל לעבוד. מבטיח שנעשה, כולם ביחד, את הכול כדי לשמח אתכם, על מנת להגשים את המטרה של המועדון".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully