וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לשדרג את החיים שלכם ושלהם

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 17:06

יום חמישי (11.7.24) יתקיים יום אימוץ כלבים בהובלת עמותת 'באר שבע אוהבת חיות' וזאת ההזדמנות שלכם לשדרג את החיים, קבלו הצצה למתוקים שימתינו לכם שם

הינה הזדמנות טובה עבורכם לשדרג את החיים, שלכם ושלהם, בואו לאמץ חבר או חברה שיהפוך במהרה למשפחה. מחר, חמישי ה-11.7.24 בין השעות 16:30-20:30, יתקיים יום אימוץ כלבים בהובלת עמותת 'באר שבע אוהבת חיות' את הכלבים המתוקים תוכלו לפגוש ולהכיר מקרוב ברינגנבלום 6 ב"ש.

עד אז הינה הצצה קטנה למי שיגיעו ויצפו לכם:

ברני

ברני. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
ברני/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את ברני!
את ברני מצאו ברחוב, גור גדול שרק מחפש אהבה.
מאז שנמצא ברני חלפה כבר שנה והוא עדיין מחפש משפחה שתתאהב בו. הוא כלב בוגר בן שנתיים וחצי, גדול, ומחונך לבית. הוא מסור, אוהב ורגוע ויהיה התוספת המושלמת לבית שקט ונינוח. הוא יתאים לבית רגוע, עדיפות ללא ילדים קטנים מאוד או כלבים נוספים. הוא קצת פחדן ולכן יכול מעט להיבהל ולנהום כשנכנסים אנשים שהוא לא מכיר הביתה, או כשמתלהמים סביבו. יש לברני נפש רכה והוא מחפש משפחה שתנהג איתו בעדינות, חום ואהבה.

רוצים לשמוע על ברני? פנו לענבר 0508554423 (וואטצאפ בלבד)

אמיגו

אמיגו. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
אמיגו/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את אמיגו!
אמיגו כלב גדול ויפה תואר, בן שנתיים, מחונך לצרכים, מסתדר עם כלבים ואוהב מאוד ילדים! כמה שהוא גדול ככה הוא עדין, מעולם לא הרס דברים בבית ואין בו שמץ של אגרסיביות. אמיגו יצא מהסגר באר שבע לפני כשלושה חודשים לאומנה מהממת שרצתה לאמץ אותו, אבל בתקופה שאנחנו חיים בה הכל לא צפוי, הגיע עוד צו 8 ובצער רב הוחלט שזה לא הזמן שלהם לאמץ. בואו נדאג שאמיגו אוהב הבית לא יחזור לכלוב בהסגר.

רוצים לאמץ את אמיגו או לקחת לאומנה? לפרטים נוספים 0528464642 (וואטסאפ בלבד)

פגי

פגי. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
פגי/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את פגי!
פגי עברה הרבה בחיים. היא מורגלת באופן מלא לבית, לא הורסת דברים, אבל מדי פעם בורח לה (מורגלת באופן חלקי לצרכים - בחצר לא עושה בבית). פגי גדולה בדיוק כמו הלב שלה. אמנם לוקח לה קצת זמן להיפתח, אבל ברגע שמעניקים לה תשומת לב ונותנים לה חום ואהבה היא יודעת להחזיר את האהבה הזאת בחזרה. פגי המתוקה כבר תקופה ארוכה נמצאת אצל משפחת אומנה בכפר יונה, שם עברה תהליך והתרגלה לבית, אך בקרוב האומנם תסתיים בואו נדאג שהיא לא תחזור לכלוב בהסגר.

אם נשמע לכם רלוונטי, פנו למספר - 0546737959

סול

סול. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
סול/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את סול!
גור מתוק מעורב בן כשלושה חודשים, נמצא משוטט לבד בים המלח ונאסף ע"י זוג שכרגע משמש לו אומנה. סול אנרגטי וצריך שיצאו איתו לפרוק אותה. הוא חברותי מאוד לבני אדם, חתולים וכלבים, אוהב להתלטף ולשחק. לא רכושני ומגיב טוב לאילוף וחיזוקים לחיוביים. סול הקטנצ'יק עוד לא מורגל לצרכים, אבל עובדים על זה. הוא מסתדר מעולה בנסיעות ברכב. סול יגיע לגודל בינוני (20-25 ק"ג) ומחפש בית שיחנך וילמד אותו כמו שצריך, עם או בלי כלב נוסף.

התאהבתם? רוצים לאמץ את סול? פנו - אריאלה 0542424642 (ווצאפ בלבד)

גלוריה

גלוריה. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
גלוריה/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את גלוריה!
לאחר כמה חודשים בבית מאמץ גלוריה המתוקה חזרה, בצער רב היא חזרה עם חרדת נטישה. גלוריה כלבה בוגרת בת שנה וקצת, מתוקה שעברה המון. היא מחפשת אומנה יציבה לטווח ארוך שתעבור איתה תהליך בליווי מאלף.

לפרטים נוספים על גלוריה - ספיר 0546737959 (וואטסאפ בלבד)

לוטוס

לוטוס. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
לוטוס/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את לוטוס!
לוטוס היא גורה המהממת, מתוקה ואנרגטית בת כחצי שנה, מסתדרת מעולה עם כלבים אחרים ואנשים.

רוצים להכניס את לוטוס למשפחה? כתבו למספר 0507221113 (ווצאפ בלבד)

צ'וקה

צ׳וקה. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
צ׳וקה/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את צ'וקה!
צ'וקה, גורה מתוקה בת ארבעה חודשים, שצפויה להיות גדולה. צ'וקה מתרגשת מאוד לצאת מהכלוב ומיד מכשכשת בזנב ונשכבת לקבל ליטופים. היא אוהבת אנשים מאוד! חברותית מסתדרת עם כלבים וחתולים ואוהבת לשחק. לצד כל זאת, צ'וקה היא עדיין גורה והיא מפחדת מרעשים ברחוב ומכוניות, מחפשת בית מלא באהבה עם ניסיון בגורים.

רוצים לזכות בצ'וקה? כתבו למספר 0507221113

דייסון. קרדיט באר שבע אוהבת חיות,
דייסון/קרדיט באר שבע אוהבת חיות

הכירו את דייסון!
דייסון גורה מתבגרת בת פחות משנה, היא בגודל בינוני. דייסון המתוקה אוהבת להתכרבל, אוהבת אנשים וצמאה לאהבה. היא מסתדרת עם כלבים, מתרגשת מלצאת לטיולים והולכת יפה על רצועה. דייסון מחפשת בית לכל החיים!

רוצים לזכות בדייסון? כתבו למספר 0507221113

המתוקים האלה ועוד רבים עם סיפורים מרתקים ימתינו לכם מחר ברינגנבלום 6, בואו להכיר אותם מקרוב, לשמוע את הסיפורים ואולי תחזרו הביתה פלוס אחד או אחת, מתוקים לכל החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully