וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקטים בשווי עשרות מיליארדים: מנכ"ל משרד הביטחון ביקר בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 9:17

האלוף במיל' אייל זמיר הגיע לבירת הנגב על מנת לדון בהאצת פרויקטי הדגל של מעבר צה"ל דרומה. דנילוביץ': "משק כנפי ההיסטוריה"

דנילוביץ' וזמיר בבאר שבע. עיריית באר שבע,
דנילוביץ' וזמיר בבאר שבע/עיריית באר שבע

מנכ"ל משרד הביטחון ביקר אתמול בבאר שבע ודן עם ראש העיר בהאצת מיזמי הדגל של מעבר צה"ל לדרום.

האלוף (במיל') אייל זמיר דן עם דנילוביץ' בפרויקטים הממוקמים בעיר ובסביבתה: קריית המודיעין, קריית התקשוב והמרכז הלוגיסטי והטכני של חיל האוויר. פרויקטים אלה נאמדים בעשרות מיליארדי שקלים, ומהווים פרויקט לאומי שהשפעותיו צפויות להיות מורגשות בין היתר בתחומי הביטחון, הכלכלה, הטכנולוגיה והחינוך בישראל.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>> https://chat.whatsapp.com/EczLpJm5IAOBB8VEtM2aq9

"משק כנפי ההיסטוריה" אמר דנילוביץ', "אנחנו מרגישים שיש לנו את הזכות להיות חלק מההיסטוריה של מדינת ישראל. זאת הציונות בת זמננו, במיוחד אחרי 7 באוקטובר, זאת אמירה של משרד הביטחון, של צה"ל, של מדינת ישראל - העתיד של מדינת ישראל נמצא כאן. אנחנו מעבירים את היחידות הכי טובות, יחידות העילית הכי איכותיות, לכאן לנגב. מבחינתנו זו גם זכות גדולה וגם חובה ואחריות - לפתח את באר שבע ואת הנגב".

זמיר הוסיף כי "אנחנו במגה פרויקט, הפרויקט הזה הוא ביטחוני-צבאי אבל הוא גם פרויקט לאומי מאוד משמעותי. הוא יחזק את הביטחון, את הנגב ואת העיר באר שבע, ואנחנו רואים בו פרויקט ליבה של משרד הביטחון ושל צה"ל. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה כדי להמשיך לעמוד ביעדים שלנו לחיזוק המרחב כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully