וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל אכלוס המגדל הראשון בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 14:27

אכלוס המגדל הראשון בנאות הדרים באר שבע. צילום באדיבות צרפתי שמעון,
אכלוס המגדל הראשון בנאות הדרים באר שבע/צילום באדיבות צרפתי שמעון

לאחר שהתקבלו כלל האישורים הנדרשים, החלה קבוצת צרפתי שמעון לאכלס את המגדל הראשון בפרויקט "צרפתי בנאות הדרים" השכונה החדשה בבאר שבע. המגדל הראשון בן 16 קומות עם 62 יח"ד. תמהיל הדירות בו כולל דירות 3,4,5 חדרים ופנטהאוזים בני 5 חדרים. מגדל זה הוא חלק מהשלב הראשון בפרויקט הכולל 2 מגדלים בני 16 קומות עם 62 דירות בכל מגדל ובניין בן 14 קומות עם 52 דירות.

הפרויקט כולו נבנה במספר שלבים וכולל כ-600 יח"ד בבניינים בני 14-20 קומות. החברה משווקת כיום את המגדל החמישי בפרויקט שיתנשא ל-20 קומות עם 73 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים. גולת הכותרת של הפרויקט הן מרפסות הגינה התלויות בשטח של כ- 24 מ"ר בכל דירה כסטנדרט, הגינות התלויות משלבות בין החוויה האורבנית לטבע ירוק ופסטורלי.

אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון מסר: "אנו שמחים ומתרגשים לאכלס את המגדל הראשון בפרויקט המיוחד הזה שהביא את בשורת הגינות התלויות לעיר. הרוכשים שנכנסים לדירות שלהם בימים אלה הם זוגות צעירים ומשפחות צעירות, משפרי דיור מבאר שבע והסביבה, מצמצמי דיור המגיעים מבתים פרטיים מישובים בסביבה במגוון גילאים. אני מברך אותם על כניסתם לדירה ומאחל להם הנאה מהמגורים בה ובשכונה שכבר הפכה לאבן שואבת לאוכלוסיה איכותית. אל מעגל הרוכשים הזה מצטרפים בתקופה האחרונה גם אנשי קבע, אנשי אקדמיה והייטק ועובדי תעשיות שונות מהאזור".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully