וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 אחים, 8 תארים

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 11:59

אלינור דוידוב ממכבי דימונה סגרה עונה נפלאה עם תואר אלופת ישראל לנשים דרג א'. וזה לא היה ההישג היחיד של הצעירה בת ה-17. האח עילאי (11) הוסיף עוד 3 תארים למאזן המשפחתי

הזוכות באליפות ישראל על הפודיום עם הצ'קים. באדיבות מכבי דימונה,
באה אל שכרה. אלינור דוידוב בראש הפודיום/באדיבות מכבי דימונה

בסוף השבוע נערכה באולם פיס ארנה בירושלים אליפות ישראל ה-69 בטניס שולחן ע"ש בן זוסמן ז"ל, בהשתתפות מאות ספורטאים וספורטאיות מכל רחבי הארץ. התחרות התקיימה בסימן הצדעה לכוחות הביטחון בתקווה להחזרת 120 החטופים בעזה, וכצעד סמלי ולקול תשואות המשתתפים, בוצעו 120 העברות כדור על שולחנות טניס השולחן.

בתחרות עצמה בלטה אלינור דוידוב בת ה-17 ממכבי דימונה שקטפה את תואר אלופת ישראל לנשים, כשגברה בגמר 0:4 מצלצל על כרמית דור מהפועל ירושלים, האלופה היוצאת. דוידוב הוסיפה למאזנה תואר בתחרות זוגות מעורבים (עם איתי שושן מכרמל חיפה) ובזוגות בנות עד גיל 18 (עם אלישבע גבריאלוב מהפועל לוד). בנוסף, צרפה טניסאית השולחן המוכשרת לאוסף את תואר סגנית אלופת המדינה לבנות 18, כמו גם סגנות אליפות הנשים לזוגות ביחד עם אלינה רוב, עימה זכתה לאחרונה גם בתואר הסגנות באליפות ישראל לקבוצות.

האח הצעיר עילאי, לא נשאר מאחור, והוכתר כסגן אלוף ישראל לבני 11 ביחידים ובזוגות מעורבים, וסיים בראש הפודיום בתחרות לזוגות בנים עד גיל 11 עם טל לפינר מעירוני גבעתיים. גם בקטגוריית הבנות בגיל 13, היה למועדון המוביל בדרום מה להציג: אליאנה גולובוסקי בת ה-11 סיימה שלישית ביחידות ובזוגות בנות ביחד עם נטע קלוגמן.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עילאי דוידוב בראש הפודיום. באדיבות מכבי דימונה,
גביע הזוגות. עילאי דוידוב עם טל לפינר/באדיבות מכבי דימונה

עוד זכו

גברים דרג ב': חביב בן דוד (בית"ר ב"ש, מקום 1), נשים דרג ב': דיאנה שווגר (הפועל טנ"ש ב"ש, מקום 3), גברים דרג ד': אברהם עמידן (הפועל טנ"ש ב"ש, מקום 1) ומרק בופולסקי (בית"ר ב"ש, מקום 3), סניורים 49-40: איליה רוטבין (בית"ר ב"ש, מקום 3), סניוריות +50: אלינה לנצמן (הפועל טנ"ש ב"ש, מקום 2) ואמה טקצ'נקו (מכבי גבירול ב"ש, מקום 3).

דיאנה שווגר מהפועל טנ"ש ב"ש עמדה בראש הפודיום בדרג ב' זוגות מעורבים עם אלון לב מדרום השרון, בסניוריות +40 הייתה זו אמה טקצ'נקו ממכבי גבירול ב"ש. יפים גלייזר, חבר אותו מועדון מבירת הנגב סיים שלישי בקטגוריית הזוגות לסניורים +60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully