וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד שנה מהיום: "בונים כאן עיר עוצמתית שתשנה את הנגב"

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 18:40

"ישראל למען הנגב" בסיור בקריות התקשוב והמודיעין. יח״צ,
"ישראל למען הנגב" בסיור בקריות התקשוב והמודיעין/יח״צ

בעוד כשנה מהיום צפויה הפעלה ראשונה של קריית התקשוב בבאר שבע, כאשר בימים אלו מאיצים את פיתוח והקמתה, סמוך לרכבת צפון בבאר שבע. כבר עכשיו ניתן לראות את הבניינים הראשונים שהגיעו לשלבי סיום ואת אלו שבשלבי הקמה מתקדמים. מי שהגיעו לצפות מקרוב בשינוי המהותי שהולך להתרחש בנגב הם חברי עמותת "ישראל למען הנגב".

במהלך הסיור במקום שמעו חברי העמותה ממנהל ההקמה והתפעול יגאל פדאל כי כבר במאי 2025 תחל ההפעלה הראשונית של הקריה. בעוד חלק מהבניינים בקריית התקשוב כבר הושלמו ואף צוידו בכל הציוד הנדרש להפעלה.

עוד סיירו חברי העמותה בקריית המודיעין בליקית, במהלכה עלו לתצפית וסקירה הנדסית מפי מנהלת הפרויקט ענת ברשובסקי, ולאחר מכן נפגשו עם שמוליק שי, מנהל ההקמה של קרית המודיעין. "אנחנו בונים כאן עיר גדולה ועוצמתית שתשנה במידה רבה את פני באר שבע והנגב. מקווה שכולם יתכוננו כהלכה לקראת הבשורה הגדולה שתגיע מקריית המודיעין ומהתקשוב", אמר שי לחברי ואורחי העמותה במהלך הסיור.

בסיום הסיור הודה שי לד"ר אסתר לוצאטו העומדת בראש עמותת "ישראל למען הנגב" ולחברי העמותה על הפעילות וגילוי המעורבות הציבורית, אשר סייעו בשינוי עמדת משרד הביטחון, והביאו בסופו של דבר את קריית המודיעין לנג, למרות כל המכשולים והעיכובים המשפטיים. "עבודת העמותה, הן במאבק הציבורי והתקשורתי והן בהגשת הבג"ץ בסופו של דבר, הם שהביאו לשינוי הגדול בעמדת משרד הביטחון. אנחנו ההוכחה שאזרחים מעורבים ואכפתיים יכולים לעשות שינוי של ממש במדיניות הממשלה", סיכמה ד"ר לוצאטו.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully