וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות החדשות שיבדקו אם אתם זכאים לדירה בהנחה

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 11:12

משרד הבינוי והשיכון מכניס חברות חדשות שיעניקו טיפול בסיוע בדיור ובהמשך יוסיפו סניפים ניידים שיעניקו שירות לציבור

שכונת הפארק באר שבע. צילום: נועה גבאי,
שכונת הפארק באר שבע/צילום: נועה גבאי

לאחר תוכניות רבות ומכרזים, כעת החל שלב הביצוע של למהלך רחב שנודע להקל על הציבור להנפיק אישורים ולקבל סיוע בדיור. במשרד הבינוי והשיכון ערכו מכרז לנותני שירות בתחום הטיפול בסיוע בדיוק ושלושת החברות שזכו הן: מילגם, אלונים מבית MGROUP ומעוף.

השירותים שתוכלו לקבל מהחברות הם: בקשות לסיוע בשכר דירה וקבלת זכאות לדיור ציבורי, מתן אישורי זכאות להשתתפות בהגרלות "דירה בהנחה", תכנית המענקים לרכישת דירה יד שנייה ו"דירה להשכיר", בקשות לסיוע לבניית ממ"ד במסגרת התוכנית למיגון אשקלון, יישום החלטות ממשלה קיימות וחדשות עם תקציב ייעודי כמו החלטה 550 למיצוי זכויות סיוע בשכר דירה במגזר הערבי ועוד.

החברות שזכו מתחייבות להרחבת פריסת הסניפים ברחבי הארץ, כולל סניפים ניידים בערים שעד כה לא היו בהן סניפים, במטרה להנגיש את השירות הפרונטלי לזכאים ברחבי הארץ. בנוסף, מתחייבות החברות להרחיב את שעות הפעילות, להעניק שירות רב ערוצי הכולל מענה טלפוני, שירות מקוון ואפשרות לקבל שירות פרונטלי - קבלת קהל.

"קורת גג היא צורך בסיסי לכל אדם ומשפחה, ולכן יצירה של מגוון רב של פתרונות ומענים לנושאי הדיור הוא יעד מרכזי שהצבתי למשרד. מהלך שיפור השירות לציבור הוא רכיב עיקרי במתן מענה בסיוע לדיור, כך שכל מי שזקוק לכך יוכל לקבל את הסיוע לו הוא זכאי באופן היעיל והאיכותי ביותר" אמר יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון והוסיף: "אני קורא לכל האזרחים להסתייע בתכניות השונות שמהשרד מציע ולהגיע לביטחון בתחום הדיור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully