וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המלחמה, תנופת בנייה ופיתוח בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 16:12

בצל מלחמה מתמשכת, קבוצת צרפתי שמעון בונה את אחד הפרויקטים הבולטים בשכונת נאות הדרים החדשה בבאר שבע: המגדלים עם בשורת מרפסות הגינה התלויות

קבוצת צרפתי שמעון מאכלסת את המגדלים בנאות הדרים. הדמיה: 3Dvision,
קבוצת צרפתי שמעון מאכלסת את המגדלים בנאות הדרים/הדמיה: 3Dvision

גם בזמן המלחמה, שכונת נאות הדרים בבאר שבע ממשיכה להיבנות ולהתפתח, במסגרת פיתוח העיר באר שבע כולה בדרך להפיכתה למטרופולין של הדרום. השכונה מתפרסת על כ-170 דונם בדרום-מזרח באר שבע, והיא עתידה להכיל כ-1,200 משפחות, כמו גם מוסדות חינוך, בתי כנסת, מרכז מסחרי ושפע אפשרויות של תרבות ובילוי.

שכונת נאות הדרים צמודה לשכונת נווה נוי, ובסמוך למתחם סינמה סיטי, Yes Planet ומרכז הקניות Mall7. השכונה נהנית ממיקום אסטרטגי נגיש ונוח, סמוך לצירי התנועה המרכזיים והיציאות מהעיר, עם נגישות נוחה לכביש 6 וליציאה לכיוון עיר הבהד"ים.

כמו כן, נאות הדרים צפויה להתחבר לשכונה הסמוכה פארק הנחל, באמצעות טיילת שתיסלל לאורך נחל באר שבע ותסתיים בפארק רחב ידיים, הכולל כבר היום אגם פסטורלי, שבילי הליכה, מסלולי ריצה ואופניים, גני משחק לילדים וספורטק עם מתקני כושר. השכונה נהנית ממיקום אסטרטגי נגיש ונוח, בסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, כביש 6 והיציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר, וכן יציאה קלה לעיר הבה"דים.

אחד הפרויקטים הממוקמים בחזית השכונה הוא פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" שבונה קבוצת צרפתי שמעון בימים אלה. הקבוצה משווקת כיום את המגדל החמישי בפרויקט, שיתנשא ל-20 קומות עם 73 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דירות בנות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים. גולת הכותרת של הפרויקט הינה "הגינפסת" - מרפסת תלויה וירוקה בשטח 24 מ"ר בכל דירה כסטנדרט, המשלבת בין החוויה האורבנית לטבע ירוק ופסטורלי.

"המרפסת התלויה היא קונספט חדשני שהבאנו לעיר באר שבע, המוסיף לדירת המגורים מרכיבים של טבע, אוויר נקי ומראה ייחודי בנוף האורבני", מסביר אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון ומוסיף: "היא מאפשרת חוויית מגורים חדשנית וראשונה מסוגה בעיר הדרומית. הקונספט הזה הוא מוצר נחשק המושך ביקוש גבוה בקרב הרוכשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע. הדמיה: 3Dvision,
צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע/הדמיה: 3Dvision

הגינה התלויה היא כאמור החידוש המסקרן בתכנון של פרויקט "צרפתי בנאות הדרים", ששם דגש על הצרכים המגוונים של משפחות לטווח הארוך. כאשר בעזרת תכנון מוקפד של הדירות, נוצרת הפרדה בין החלל המרכזי של הבית לבין החדרים, המציעה נקודת מפגש משפחתית לצד פרטיות ושקט לבני המשפחה. עיצוב הפרויקט כולל סביבת מחייה המשלבת חוץ ופנים, ושמה את הדיירים במרכז.

הפרויקט המדובר נבנה במספר שלבים ויכלול בסה"כ כ-600 יח"ד, במגדלי יוקרה ובתמהיל הכולל דירות בנות 3,4,5 חדרים. כל הדירות בפרויקט מרווחות וגדולות יותר מהסטנדרט - דירות 5 חדרים למשל כוללות כ-140 מ"ר ומרפסת גדולה. אדריכל הפרויקט הוא משרד טיטו אדריכלים המוביל, החתום על פרויקטים אייקוניים ויוקרתיים ברחבי ישראל.

הקבוצה כבר נמצאת בעיצומה של הבנייה ושיווק השלב השני בפרויקט, הכולל שני מגדלים בני 20 קומות ובהם 143 יח"ד. שיווק שלב א' הסתיים זה מכבר, במסגרתו החברה מכרה 176 דירות בשלושה מגדלים תוך זמן קצר. עד כה מכרה הקבוצה בסך הכל כ-270 יח"ד בפרויקט. בשלב השני דירות 4 חדרים נמכרות החל מ-1.75 מיליון שקל. "כמו בשלב הראשון, גם בשלב ב' יש התעניינות גבוהה בדירות בפרויקט מצד משפחות צעירות ומשפרי דיור מבאר שבע והסביבה, וזאת למרות המציאות הביטחונית בה אנו נמצאים", אומר צרפתי.

"גם היום, ולמרות מלחמת חרבות ברזל, באר שבע נחשבת לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים והשקעה בישראל. הצעירים המקומיים בוחרים להישאר בה, לשפר דיור או לתקוע בה יתד עם דירה ראשונה ואיכותית במחירים שלא ימצאו בערים אחרות בארץ. במקביל, ההגירה החיובית לעיר מתרחבת, הודות להזדמנויות הרבות שהיא מציעה לצעירים, מבחינת תעסוקה, חינוך, תרבות ופנאי ועוד" מסכם צרפתי.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully