וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנה הקיץ שמקרב בין נערות יהודיות ובדואיות דרך הספורט

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 12:09

מחנה "One Team" יתקיים זו השנה השלישית בכפר הנוער "כפר סילבר", מתוך האמונה שלספורט יש כוח לאחד ולחבר אוכלוסיות שונות

משתתפות מחנה הקיץ "One Team". ליאם נולמן,
משתתפות מחנה הקיץ "One Team"/ליאם נולמן

בסוף החודש ייפתח בכפר הנוער "כפר סילבר" מחנה קיץ ייחודי, המפגיש בין נערות יהודיות ובדואיות. מחנה "One Team", שזו תהיה השנה השלישית לקיומו, נוסד כדי לקדם כבוד הדדי וליצור חברויות חדשות דרך האהבה המשותפת של הנערות לספורט.

המחנה יתקיים יחל ב-30 ביולי ויסתיים ב-8 באוגוסט. ישתתפו בו נערות בנות 13 עד 15, מחציתן בדואיות ומחציתן יהודיות. במהלך המחנה, הנערות ישתתפו במגוון פעילויות ספורט בהן טניס, כדורעף, אתלטיקה, שחייה ועוד. הן ישתתפו באימוני הגנה עצמית וסיורי העשרה מחוץ למתחם, וישתתפו בשבת משותפת: ג'ומעה בשישי וקבלת שבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משתתפות במחנה הקיץ. ליאם נולמן,
משתתפות במחנה הקיץ/ליאם נולמן

המחנה, יוזמה של SSI - תוכנית הספורט למען קידום חברתי של קרן עזריאלי ובהפעלת "אורט קדימה מדע" - החל לפעול לראשונה לפני שלוש שנים. לפי הקרן, מטרתו "לייצר אקלים חברתי בריא ונעים יותר באמצעות פעילויות גופניות, מתוך האמונה כי לספורט יש כוח לאחד ולחבר אוכלוסיות שונות. המחנה יוצר תנאים בהם המשותף עולה על השונה, וכך, בזכות אהבה משותפת לספורט, מתכונתו של המחנה מעודדת את הנערות להכיר אחת את השנייה, לצמצם מחסומים על רקע הבדלי תרבות או חוסר היכרות וליצור סביבה ייחודית להעצמה הן אישית והן חברתית". ההרשמה למחנה נפתחה היום, ועל מנת להשתתף בו יש לעבור יום מיונים ייעודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully