וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של עמית מן על המחווה לזכרה בקיסריה: "חוויה מעולם אחר"

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 14:51

להקת היהודים הקרינה בהופעתה בקיסריה סרטון שבו עמית מן ז"ל, שנרצחה במרפאה בבארי, מבצעת את שירם "קח אותי" ושרו יחד איתו. בני משפחתה היו בקהל: "למה בדרך כזאת מעוותת היא מגשימה את החלומות שלה". צפו בקטעים מההופעה

עמית מן ז״ל/צילום פרטי

עמית מן ז"ל, בת העיר נתיבות, גילתה גבורה, אומץ לב ואכפתיות יוצאי דופן בשבעה באוקטובר וללא היסוס יצאה להציל חיים, נלחמה שעות רבות על חייהם של פצועים שהגיעו למרפאה ובצער רב מצאה את מותה באירוע הטראגי במרפאה בבארי.

לאחר מותה נחשפו רבים לכישרון הווקאלי המדהים שלה, כאשר התפרסם הסרטון בו היא מבצעת באופן מרגש ומצמרר את השיר "קח אותי" של להקת היהודים.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>> https://chat.whatsapp.com/EczLpJm5IAOBB8VEtM2aq9

אתמול ביצעו חברי הלהקה מחווה מרגשת במיוחד לזכרה והנצחתה של עמית מן ז"ל, כאשר במהלך הופעה בקיסריה הקרינו על המסכים את הסרטון של עמית שרה את "קח אותי", ובהמשך הצטרפה הלהקה לביצוע השיר - שקיבל משמעות מצמררת.

עמית מן ז״ל/צילום פרטי

"הקשר התחיל בפברואר", סיפרה אחותה של עמית, חביבה איציקזון, לוואלה שבע. "עשינו ערב 'שרים לזכרה' בנתיבות, ביום ההולדת שלה, הזמנו אמנים ולהקה שהיא אהבה מאוד, כמו כנסיית השכל, ברי סחרוף, והיהודים, אז עוד שם ראינו את הלב המדהים שלהם וכמה נשמה יש בהם".

הסרטון שהוקרן בהופעה, סיפרה חביבה, הוא למעשה אודישן שעשתה עמית ז"ל לריאליטי שירה של קשת. "היא עברה את השלב הראשון והשני והתקבלה, וכשהיא התקבלה לתוכנית היא התלבטה מאוד והודיעה להם שהיא מוותרת כי היא לא תצליח לשלב בין העבודה שלה כפרמדיקית, שהייתה מאוד תובענית, לבין התוכנית", חביבה ממשיכה. "מפיקה ניסתה לשכנע את אמא שלי שעמית כוכבת ויכולה לנצח בתוכנית, אבל עמית החליטה להתמקד בעבודה כפרמדיקית, במחשבה שבהמשך - עוד שנה או שנתיים - היא תחזור לזה. זה כמובן כבר לא יקרה".

"לפני בערך חודש חברה של עמית שמכירה מישהו בלהקה שלחה להם את הסרטון", סיפרה האחות, "ואז היהודים החליטו לעשות מחווה בהופעה בקיסריה. לפני שבועיים שלחו לנו כרטיסי כבוד וביקשו שנגיע. ידענו שיהיה משהו, אבל לא ידענו מה. היינו בהופעה אתמול, הופעה מחשמלת, הם כל הזמן מתייחסים לחטופים ולנרצחים, הם לרגע לא שוכחים מה קורה מסביב, ואחרי שעתיים של הופעה פתאום הגיע הקטע הזה של עמית".

"זה היה חוויה מעולם אחר, לראות את עמית על המסכים בקיסריה, כשכל האמפי מלא באנשים שמריעים לה ושואגים לה. לאורך כל השיר הוקרנו על המסך תמונות וסרטונים של עמית. הם עשו את זה עד הסוף והשאירו אותנו ללא מילים. כל הזמן עובר לנו בראש למה בדרך כזאת מעוותת היא מגשימה את החלומות שלה, לעמוד בקיסריה על במה'', אמרה חביבה, שביקשה להודות מעומק הלב לתום פטרובר ולאורית שחף ולכל הלהקה על המחווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully