וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול גז: לא נחות גם בפגרה

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 8:36

כדורסל: קבוצת הנשים של הפועל ICL ב"ש/דימונה הציגה את הפאנל המקצועי והניהולי לעונה הקרובה על רקע החתמות מבטיחות

השדרה המקצועית והניהולית של נשות הפועל ב"ש/דימונה. הפועל ICL ב"ש/דימונה,
הצוות המקצועי והניהולי לעונה הקרובה/הפועל ICL ב"ש/דימונה

השבוע הוצגה השדרה המקצועית והניהולית של קבוצת הנשים של הפועל ICL ב"ש/דימונה לעונת 24/25, ובראשה המאמנת שני פרידמן. עוזר המאמנת הוא איתי שמיר ומאמן היכולות הגופניות - מטר צרפתי. בנוסף, מרכיבים את הכוורת המובילה של הקבוצה: הפיזיותרפיסטית דקלה יורצ'ק, פסיכולוגית הספורט אופק בנאקוט, מנהל הקבוצה צח בן דור ועוזר המנהל ליאור בבייב.

במקביל הולך ומתגבש סגל השחקניות, כשהפורוורדית יהל יובנוביץ' (25, 1.76) והגארדית שובל אור שלום (25 ,1.67), שהיו שותפות לעליית הקבוצה לפני שתי עונות לליגה הלאומית, ממשיכות שנה שלישית במועדון.

בנוסף, חתמו במועדון הפורוורדית מאי בייקו (17, 1.76), שחקנית נבחרת הנערות של ישראל, וגל כהן (23, 1.73). בייקו מצטרפת לקבוצה בחוזה ארוך טווח ותצטרף לתוכנית פיתוח השחקניות של המועדון Next Step. שני פרידמן, מאמנת הקבוצה, התייחסה להחתמה: "מהרגע הראשון היה חיבור נכון עם מאי. מאי היא שחקנית שמתאימה לDNA- של המועדון, שחקנית מוכשרת שנותנת את כולה על המגרש, עובדת קשה ורוצה להתפתח, וזה מה שאנחנו מחפשים".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
מצטרפות חדשות להפועל ICL ב"ש/דימונה. הפועל ICL ב"ש/דימונה,
מצטרפות וממשיכות/הפועל ICL ב"ש/דימונה

גל כהן החלה את דרכה בבני יהודה, המשיכה לרמת חן ולמכבי רעננה, שם שיחקה בקבוצת נערות לאומית. גל הייתה שותפה לזכיית בית ספרה באליפות התיכונים, כמו גם ל-3 אליפויות ליגה לאומית לנערות ולזכייה בגביע המדינה לנערות. את שירותה הצבאי גל בחרה לעשות ביחידת עוקץ, ועכשיו היא חוזרת למגרשים. "אני מתרגשת להגיע למועדון כמו הפועל ב"ש/דימונה שמכוון הכי גבוה שיש ומחכה כבר להתחיל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully