וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו הצצה למלון היוקרתי שצפוי להיפתח בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 18:32

רשת המלונות "דומוס" מודיעה על פתיחת מלון חדש בעיר העתיקה בבאר שבע, השם שנבחר למלון הוא לא אחר מ"הרצל" על שם חוזה המדינה.

מלון הרצל. קרדיט: נסקו הדמיות,
מלון הרצל/קרדיט: נסקו הדמיות

במהלך חודש יוני נחתם הסכם על פתיחת מלון חדש בעיר העתיקה בבאר שבע, "מלון הרצל" הממוקם ברחוב הרצל על שם חוזה המדינה. "הפעילות שלנו מונעת מציונות והמלון החדש מבטא את האמונה שלנו בערכים אלו" אמר הבעלים מיכאל הווארד.

המלון אשר צפוי להיפתח בחודש מרץ 2025, יוקם בעלות של כ-15 מליון שקלים. והוא צפוי לכלול חדרים גדולים ומפוארים, חדרי כנסים וחדרי ישיבות, וכן לארח אנשי עסקים וקבוצות מכל העולם ולקיים כנסים וארועים.

מיכאל הווארד אמר: "כשמלחמה מתחוללת בצפון ובדרום, הניצחון האישי של רשת דומוס הוא להמשיך להתפתח בענף המלונאות בארץ. אנחנו מאמינים במדינה ובתיירות שעתידים לשבור שיאים ובאותה נשימה מייחלים לחזרת כל החטופים במהרה בריאים ושלמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד הוסיף: "אופטימיות היא הכוח המניע שלנו, ואם לא היינו אופטימיים, לא היה לנו מה לחפש בענף הזה. 'מלון הרצל' עומד להיות מלון כנסים יוקרתי שיביא בשורה חדשה עם חווית אירוח בלתי מתפשרת שטרם נראתה, דווקא בבאר שבע. המשך עשייה, פעילות ובנייה הם התשובה שלנו לכל אתגר - מחכים לכם במלון החדש! תודה רבה לעורך דין דן כהן ממשרד כהן-ערב שממשיך ללוות אותנו במקצועיות כל השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully