וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומות בהיקף של כ-12 מיליון שקל לטובת אזרחים שנפגעו במלחמה

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 18:00

חברת ICL, ממשיכה לפעול לתמיכה בקהילות השונות בדרום והפעם הקצתה החברה תרומות מיוחדות בהיקף של כ-12 מיליון שקל שהופנו לטובת סיוע לאזרחים שנפגעו, למערכת הבריאות, וכן כמענה ראשוני לצרכים מהשטח שהגיעו מתחילת הלחימה להשלמת ציוד צבאי, מזון, העסקה וחינוך ילדים, דיור זמני ומיגון.

כמו כן, תרמה החברה, באמצעות פעילות מאצ'ינג עם העובדים ועם ויזה כאל, כ-10 אלפים כרטיסי אשראי נטענים בשווי של מיליוני שקלים. כרטיסים אלה נתרמו לכל משפחה ביישובי העוטף שנפגעו ופונו וכן לעמותות לחיילים בודדים.

החברה ראתה באימוץ תושבי העוטף משימה ראשונה במעלה ולקחה הובלה בסיוע לתושבים אשר פונו למוקדים שונים. כבר מהימים הראשונים החברה ליוותה אותם ודאגה לכל צרכיהם המיידיים, החל מציוד הגייני בסיסי דוגמת מברשות שיניים וסבונים, דרך חיתולים ומזון תינוקות, בגדים ומחשבים ניידים, וכן צרכי חינוך אחרים לתעסוקת ילדים.

זאת לצד העמדת מערך הסעות ומימון טיפולים נפשיים ורגשיים. החברה סייעה גם במתן פתרונות דיור בימים הראשונים ואבזרה דירות בבניין בתל אביב לטובת מפונים מנתיב העשרה, שכללו ציוד מלא אשר עמד לרשות הדיירים גם כאשר בחרו לעזוב למגורי קבע. החברה גם תמכה בקהילת רעים וליוותה את תהליך העתקת מגוריהם לתל אביב.

בנוסף, חברת ICL, מייצרת בין היתר דשנים לחקלאות, עובדת באופן הדוק עם חקלאי העוטף בימים של שגרה ונעמדה לצידם גם בעת המשבר. הנהלת ועובדי החברה מעניקים ליווי אגרונומי ומקצועי ומתנדבים באופן קבוע בקטיף ברחבי הארץ. החברה גם שיפצה את מגורי העובדים התאילנדים בניר עוז אשר נהרסו כליל בשביעי באוקטובר לטובת עובדים חדשים שהצליחו לגייס.

קהילה נוספת שקיבלה תמיכה היא האוכלוסייה הבדואית, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהחברה, ונפגעה באופן קשה בשל המחסור במרחבים מוגנים בפזורה. החברה שינעה והציבה, בשיתוף ארגון 'אחים לנשק', עשרות מיגוניות ברחבי היישובים הבדואים. לצד כל הפעילות שנעשתה, החברה ממשיכה ללוות את הקהילות השונות וקשובה לצרכיהם. בימים אלה אנו גם מקימים בשיתוף קרן אתנה, מעבדת דמיון באשכול פיס מרחבים לשימושם של בתי הספר האזוריים, אשר תשמש גם לטיפול בטראומה לתושבי האזור.

  • עוד באותו נושא:
  • תרומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully