וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הראשון בתחרות HackAI TLV צוות הפיתוח מהדרום

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 17:40

צוות הפיתוח של תכנית ההכשרה "ניצנים" מבית "בנתיבי אודי", הפועלים ללא הפסקה להכשרת נוער מהדרום ליחידות טכנולוגיות בצה"ל- זכו במקום הראשון בתחרות HackAI TLV

במקום הראשון בתחרות HackAI TLV צוות הפיתוח מהדרום. צילום נור לי הראל,
במקום הראשון בתחרות HackAI TLV צוות הפיתוח מהדרום/צילום נור לי הראל

במהלך חודש יוני התקיים האקתון HackAI TLV ובו השתתפו חברי צוות הפיתוח הפדגוגי של "ניצנים" - דולב חג'בי, דניאל אנדרסון, תמר שכטר, אלה הרצברג ואבירם ויסברג שפיתחו והציגו פיצ'ר חדש במערכת "Codo" שמלווה אלפי תלמידות ותלמידים בבאר שבע וברחבי הארץ בתהליך למידת התכנות, ומעניקה פידבק אוטומטי מותאם אישית לכל תלמידה ותלמיד בתוכנית.

הצוות זכה על פיתוח של צ'אט עם מנטור מבוסס AI שעוזר לחניכים להבין את הבעיה שעליהם לפתור ואיך לשפר את כתיבת הקוד שלהם, בלי לגלות להם את הפתרון ברוח חיובית, באופן הדרגתי ובעברית!

מערכת "Codo" פותחה מתוך התמודדות של תכנית "ניצנים" עם אתגר לתת משוב מהיר, אפקטיבי ויחס אישי גם כאשר התוכנית מכפילה את עצמה משנה לשנה, למעל 2,500 חניכות וחניכים הלומדים בכל נקודת זמן. בתוכנית מלמדים את החניכים, פתרון בעיה באמצעות תכנות, יצירתיות והתמדה שמוכיחה את עצמה!

המערכת החכמה נכנסה לפעולה כבר בשנת 2023 כפיילוט. המערכת מכילה מאגר גדול של תרגילים המלווים את החניך לאורך השנה, עליהם החניך מקבל גם פידבק אוטומטי מהמערכת וגם פידבק מילולי מהמדריך. הפידבק הוא מפורט והחניכים מקבלים הסבר מילולי וויזואלי על השגיאות ועד כמה הקוד שכתבו קרוב לפתרון נכון. מהצד השני של המערכת, מצטבר סטטוס הגשות והצלחות של כל חניך כך שהמדריכים יכולים לתת משוב נוסף והדרכה אישית מותאמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

נציין כי התחרות, שהוקמה בידי אדם קליין וחן צבי ובשיתוף עם TLV partners, GROVE ventures , Microsoft reactor ועוד, התמודדו משתתפים רבים נוספים עם טכנולוגיות ופיתוחים מרשימים, אך "Codo" נותנת מענה אמיתי לבעיה של הרבה תלמידים, שמשמשת כאמור מעל ל- 1,000 מהם ויש לה פוטנציאל לשנות את הדרך שבה מלמדים תכנות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully