וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לרצוח את שכנו בגלל סכסוך על מאוורר

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 17:49

תושב באר שבע הואשם בניסיון לרצוח את שכנו וחברו על רקע סכסוך על מאוורר. כתב האישום מייחס ליונתן בוגלה בן 23 עבירות של ניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה.

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום, בוגלה התגורר בקיבוץ יטבתה. בוגלה טען כי שכנו לקח מאורר מהמרפסת המשותפת שלהם ללא רשות, ובין השניים התפתח סכסוך. כחלק מהסכסוך, ניסה בוגלה להיכנס לבית של שכנו אך נהדף על ידיו ועל ידי חבר שהיה שם. "אז חזר בוגלה לדירתו, נטל סכין ושב לדירת שכנו, שם חתך את לחיו של החבר תוך שהוא צועק עליו 'אתה גמור אצלי'", לשון כתב האישום. בוגלה נכנס לדירה חרף מאמציהם של השכן וחברו, אך בוגלה "שם לב שהסכין התעקמה וניגש לדירתו להצטייד בסכין אחרת. לאחר ששב לדירת השכן גילה בוגלה כי החבר ברח מהדירה, אז ניגש אל שכנו והחל לדקור אותו בפלג גופו העליון", נכתב בכתב האישום.

לפי האישום, השכן הצליח לברוח מהמקום, ועוברי אורח ניסו להרחיק את בוגלה ממנו, אך הוא המשיך לרדוף אחריו. "בשלב מסוים אף נטל בוגלה לבנה וזרק אותה לראשו של השכן. מעשיו של בוגלה הופסקו רק עם הגעת סגן הרבש"צ למקום, שהיה חמוש", נטען.

בבקשה לעצור את בוגלה עד תום ההליכים נכתב: "המשיב פעל בנחישות רבה על מנת לפגוע במתלוננים, ולא חדל ממעשיו גם כשהיו עוברי אורח בסביבה אשר ניסו להרחיקו. המשיב חיפש אחר המתלונן על מנת לפגוע בו, זאת לאחר שכבר דקר פעמיים את המתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully