וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית רהט למפקד מחוז דרום במשטרה: "אתם רוצים שהבדואים יהרגו אחד את השני"

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 9:31

ראש העיר טלאל אלקרינאווי התייחס לשורת מקרי האלימות בעירו ובערערה בנגב, ואמר בכאב למפקד המחוז: "אתם, גיבורי ישראל, לא יכולים על כמה פושטקים? למה בבאר שבע אני מרגיש בטוח וברהט לא?"

ראש העיר רהט טלאל אלקרינאווי על הפשיעה במגזר הבדואי/עיריית רהט

ראש עיריית רהט תקף בחריפות את מפקד מחוז דרום של המשטרה על רקע הפשיעה הגואה בחברה הערבית בכלל ובמגזר הבדואי בפרט. "במגזר הבדואי אתם פשוט לא רוצים להתמודד. אתם לא רוצים להתמודד עם הפשיעה בחברה הבדואית, לא מעניין אתכם מה שקורה אצלנו, שנמות, שנהרוג אחד את השני, שיפרצו, שיפגעו בסמלי שלטון שיהיה תוהו ובוהו זה מה שאתם רוצים", אמר טלאל אלקרינאווי במפגש שנערך בין המשטרה לראשי רשויות.

אלקרינאווי התייחס לשורת מקרים מהעת האחרונה במגזר, בהם הירי לעבר ביתו של ראש מועצת ערערה בנגב בו נפצעו אשתו ושני בניו. "כשראש מועצה נזרק לעברו ונורו יריות לעברו והוא והמשפחה שלו נפצעים. כשבעיר רהט, בתוך שבוע ימים נרצחו שני אנשים, שני צעירים ועשרה מקרים של זריקת רימונים. הרבה אירועים נגד סמלי שלטון, איפה אנחנו נמצאים? לאן נגיע?", אמר למפקד המחוז אמיר כהן. "מה מצפים ממני? לשתוק? אני לא אשתוק, אנחנו תחת מתקפה קשה בתוך היישובים שלנו".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

"אנחנו יודעים שהמשטרה מסוגלת להתמודד עם הפשיעה", הוסיף ראש העיר הנסער. "אתם, גיבורי ישראל, לא יכולים על כמה פושטקים? כמה פושעים? כמה עבריינים שזורעים הרס ביישובים שלנו? אתם מסוגלים! הציבור שלנו רוצה ביטחון. למה בבאר שבע אני מרגיש בטוח וברהט לא?". לדבריו, הוא ותושבי העיר איבדו אמון במשטרה: "תושבים אומרים לי 'תביא שב"כ, לא מאמינים למשטרה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully