וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ישפיעו מעבר צה"ל דרומה והקמת בית חולים חדש על התחבורה בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 8:45

בעקבות מעבר צה"ל דרומה והחלטת הממשלה להקמת המרכז הרפואי החדש בעיר, בימים אלה מקדם משרד התחבורה שורה של פרויקטים תחבורתיים בבאר שבע

מקדמים פרוייקטים תחבורתיים בבאר שבע. משרד התחבורה,
מקדמים פרוייקטים תחבורתיים בבאר שבע/משרד התחבורה

האם מעבר צה"ל דרומה ישנה את שירותי התחבורה בבאר שבע? אמש התקיימה ישיבת עבודה בעיריית באר שבע, בהשתתפות שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, יחד עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' והגורמים המקצועיים במשרד התחבורה.

במהלך הישיבה בחנה שרת התחבורה את התקדמות הפרויקטים בבירת הנגב, שיתרמו לפיתוח הדרום כולו. במסגרת השינויים הצפויים, בפרויקט 'מחברים את ישראל', יאיצו את העבודות להקמת מסילות הרכבת המהירות לבאר שבע, בהן יתאפשר לנסוע במהירות של 250 קמ"ש, מה שיקצר משמעותית את זמני ההגעה.

מתי כל זה צפוי לקרות? העבודות צפויות להתחיל בסוף השנה הבאה. זאת לצד האצה של הקמת תשתית לרכבת קלה בבאר שבע, שתתאים לאוטובוסים רבי קיבולת ולרכבת קלה בהתאם להחלטה שתתקבל.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

בנוסף, בהתאם להחלטת הממשלה להקמת מרכז רפואי נוסף בבאר שבע, הנחתה השרה רגב לקדם את סגירת התקציב לתכנון הקמת המחלפים לבית חולים החדש, מערכות תחבורה עתירות נוסעים ומסוף תחבורה ציבורית. זאת תוך הקמת פורום עם כלל משרדי הממשלה הרלוונטיים, שיבטיח את החיבור והקישוריות של כלל הפרויקטים בתוך העיר והקמת מרכז לניהול תנועה בעיר.

רגב אמרה: "באר שבע מתקדמת בצעדי ענק להיות בירה טכנולוגית. בכדי להערך לקבלת ההמונים שיבואו בשערי העיר, אנו מחויבים לקדם תשתיות תחבורה מתאימות ומערכות להסעת ההמונים. לתחבורה השפעה מכרעת על הכלכלה והחברה בעיר והפיכתה למטרופולין של הדרום. אני מודה לראש העיר, רוביק דנילוביץ' ולהנהלת העיר על שיתוף הפעולה וקידום הפרויקטים התחבורתיים בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully