וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרומים שחייבים כסף לחברת החשמל? עכשיו הם באים עד אליכם לגבות

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 11:49

העמדה הניידת "נקודת אור". חברת החשמל,
העמדה הניידת "נקודת אור"/חברת החשמל

ניידת השירות של חברת החשמל תגיע לערד ביום רביעי 10 ביולי, ולנתיבות ביום ראשון 17 ביולי. בחברה קראו לתושבים לבוא לקבל שירותים שונים, וכמובן להסדיר חובות פנים מול פנים.

הניידת, המכונה "נקודת אור", תוצב בקומה התחתונה של קניון ערד בין השעות 15:00 ל-18:00. בנתיבות תוצב העמדה שבוע לאחר מכן במרכז למיצוי זכויות, סמוך למשרדי הרווחה, באותן השעות. בעמדה יינתנו שירותים כמו בדיקת זכאות להנחה בחשמל, החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, רישום לשירותים דיגיטליים ועוד. בנוסף, בעלי חוב יוכלו לקבל הסדרי תשלום ותנאי תשלום נוחים יותר.

העמדה הניידת מגיעה ליישובים בהם אין מרכזי שירות פעילים של חברת החשמל. רק בשנה האחרונה נפתחו עוד 16 מרכזי שירות המצטרפים ל-12 הקיימים, אולם בערד ובנתיבות טרם נפתחו מרכזי קבע. "עמדת השירות הניידת 'נקודת אור' נועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים, בעיקר בפריפריה, על מנת לספק להם את מלוא השירותים", אמר מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל. הוא בירך על שיתוף הפעולה עם העיריות בערד ובנתיבות, שהזמינו אליהן את הניידת, ואמר כי "השירות לתושבי המדינה ניצב בחברה בעדיפות ראשונה, וכל האמצעים הנדרשים לשם כך מושקעים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully