וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא של נועה ארגמני, ליאורה, הלכה לעולמה לאחר שהגשימה משאלה אחרונה

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 11:32

לאחר שמונה חודשי המתנה מותחים ומאבק של אמא לביאה על השבת בתה היחידה מהשבי הביתה, אמא של נועה ארגמני, ליאורה ארגמני, הלכה לעולמה בגיל 61

לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, לצד מאבק של אמא מדהימה, בכל כוחותיה, להשבת בתה מהשבי, אמא של נועה ארגמני, ליאורה ארגמני הלכה לעולמה בגיל 61. ליאורה שלא ויתרה מרגע שבתה נחטפה, נאבקה ועשתה כל שביכולתה להשיב את נועה, גם בשלב מתקדם של מחלתה הגיעה לעצרת ונאמה, התראיינה ונפגשה עם כל מי שיכל לסייע לה ולמשפחה להשיב את נועה הביתה. משאלתה האחרונה של ליאורה הייתה לפגוש את נועה שוב ולאחר כשמונה חודשים היא זכתה לכך. הלוויתה תתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין החדש בבאר שבע.

נועה ששוחררה במסגרת "מבצע ארנון" לאחר כשמונה חודשים בשבי, הגיעה לבית החולים ומיד התעדכנה במצבה של אמה, שהתה לידה ימים ולילות, והייתה מעורבת בכל פרט ופרט הנוגע לטיפול שהיא מקבלת. את הימים האחרונים העבירה נועה לצד אמא, בדיוק כפי שביקשה ליאורה במשך חודשים רבים.

ממטה משפחות החטופים נמסר: "מטה המשפחות מרכין ראש בצער עמוק על פטירתה של ליאורה ארגמני, אימה של החטופה שחולצה, נועה ארגמני".

מבית החולים איכילוב נמסר: "ליאורה ז"ל העבירה את ימיה האחרונים לצד בתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully