וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: הלוחם אורי יצחק חדד נפל בקרב

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 15:56

הותר לפרסום: החייל אורי יצחק חדד זצ"ל נפל על קידוש ה' בעת מילוי תפקידו. השם יקום דמו

לפני זמן קצר הותר לפרסום כי הלוחם אורי יצחק חדד נפל בעת מילוי תפקידו, בקרב ברפיח. במהלך פשיטה של צוות הקרב מגדוד 931 במרחב רפיח, פיצוץ שאירע במקום הוביל לנפילתו של אורי הי"ד ולפציעתו של לוחם מחטיבת הנח"ל.

בהודעה שנמסרה נכתב: הלוויה תתקיים בהר הרצל בירושלים בשעה 19:00 הסעה תצא מב"ש. מוזמנים לכבד את המשפחה ולהגיע ללוות את הנפטר בדרכו האחרונה. וה' ברחמיו ייקום את דמו ת.נ.צ.ב.ה

אורי יצחק חדד. צילום פרטי,
אורי יצחק חדד/צילום פרטי

בבית מוריה פרסמו: "אוי לנו כי הושברנו. בכאב עמוק משתתפים באבלם של אהובינו היקרים ר' ציון וחוה חדד מנכלנו האהוב על עליתו בגבורה לגנזי מרומים של בנם האהוב אורי יצחק הי"ד מבני ציון היקרים והמסולאים מפז מתיקות ואור גדול שנגנז עיני עיני יורדה מים על חללי בת עמי. בנחמת ציון ובבנין ירושלים ומהשמיים תנוחם המשפחה כולה".

יו"ר האגודה למען החייל מחוז דרום, ציפורה חלפון" מסרה לוואלה שבע: "כולנו המומים וכואבים. אני מכירה את המשפחה המדהימה, משפחת חדד, האבא, ציון והאמא חוה, כל באר שבע מכירה אותם ואת העשייה שלהם. הורים מדהימים שגידלו ילד לתפארת, מלא ערכים, מלא טוב, חיוך ענק על הפנים. לא נתפס. אנחנו משתתפים בצער המשפחה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

חבר המועצה גדי מזוז אשר קרוב למשפחה, מסר לוואלה שבע: "אני משתתף בצער משפחת חדד על האבידה הגדולה. מדובר על ילד צדיק, תמיד עם חיוך על הפנים, אוהב ישראל, מכבד את ההורים שלו. מדובר בתלמיד מצטיין שתמיד אהב לתת לאחרים ולעזור, ראה את הדוגמה האישית והערכים מהאבא והאמא והמשיך כמוהם בנתינה וחסד ועזרה. ילד מלא ערכים של אהבת ישראל, של נתינה וחסד. לצערנו נפל במלחמה צודקת על שמירת המדינה והגנה על המולדת. אני רוצה להשתתף בצער המשפחה, שלא ידעו עוד צער. אבדה גדולה לבאר שבע ולעם ישראל. השם יקום דמו".

מעיריית באר שבע נמסר: "העיר באר שבע אבלה וכואבת על נפילתו של סמל אורי יצחק חדד ז"ל, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, בקרב בדרום רצועת עזה. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחתו ויקיריו. ההלוויה תתקיים היום בשעה 19:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. יהי זכרו ברוך!".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully