וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית שתקדם את הצעירים מהדרום לתפקידים ביחידות הטכנולוגיות

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 8:53

פגישה חשובה למען עתיד הצעירים בערד. ראש העיר החדש של עיריית ערד, יאיר מעיין, נפגש עם נציגי בנתיבי אודי המפעילים את תוכנית 'ניצנים' לקידום והשמת צעירים בתפקידי מפתח בצה"ל

בערד ממשיכים לשים דגש על שילוב צעירים בתפקידי מפתח בצה"ל ובפגישה חשובה שהתקיימה לאחרונה, דנו בנושא הרחבת התוכנית הטכנולוגית בעיר. במסגרת דיון שהתקיים בנושא נפגשו ראש עיריית ערד, יאיר מעיין, עם נציגי עמותת "בנתיבי אודי" המפעילה את תוכנית 'ניצנים'. בין המשתתפים במפגש סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך- גיא בריוזה , מנהלת מחלקת החינוך- רחל לנצנר, מנהלת בי"ס-רונית ז'אנו, סמנכ"ל רשת אורט ישראל- שרון גרינברג ומנהל השותפויות בתוכנית "ניצנים"- רועי כהן.

רשת אורט ישראל אשר מנהלת את בתי הספר ברשות המקומית הציגה לראש העיר את תוכנית "ניצנים" מבית עמותת "בנתיבי אודי" הפועלת כאמור במטרה להגביר את שילוב צעירות וצעירי העיר ביחידות הטכנולוגיות בצה"ל ולהכשירם לעבודה בתעשיית ההייטק הישראלית, כחלק מתהליך חינוכי בהשמת תלמידים וצעירים בעיר לבגרות היי-טק ולתפקידים בממר"ם ובאמ"ן בצה"ל כחלק ממעבר צה"ל דרומה.

ראש עיריית ערד ונציגי בנתיבי אודי. קרדיט: דוברות עיריית ערד,
ראש עיריית ערד ונציגי בנתיבי אודי/קרדיט: דוברות עיריית ערד

נזכיר כי "ניצנים" הינה תכנית של עמותת "בנתיבי אודי", בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ''א, בסמח (בית ספר למקצועות המחשוב של צה"ל), מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, משרד החינוך בכלל ומחוז דרום בפרט. כאשר התוכנית הוקמה לזכרו של סגן אודי אלגרבלי ז"ל, קצין קשר בחטיבת הצנחנים שנפל בשנת 1994 בקרב בלבנון.

  • עוד באותו נושא:
  • ערד
  • חינוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully